|
کدخبر: 241202

عرضه های اولیه سوت و کور شد

تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره، در حالی در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با نماد معاملاتی "فزر" در فرابورس ایران عرضه اولیه شد که این عرضه با استقبال سرد سهامداران مواجه شد.

تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره معادل ۱۰درصد سهام این شرکت، در حالی در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با نماد معاملاتی "فزر" در فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت ۲۱ هزار و ۴۲۹ریال کشف قیمت شد که این عرضه با استقبال سرد سهامداران مواجه و کمترین رکورد حضور در عرضه‌های اولیه در ۲ سال گذشته به ثبت رسید.

در این عرضه اولیه که در محدوده قیمتی ۱۷ هزار و ۷۲۶ تا ۲۱ هزار و ۶۶۶ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۲۵۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده بود، میزان مشارکت یک میلیون و  ۲۶۱هزار و  ۴۵۵ کد معاملاتی ‌بود.

این در حالی است که رکورد مشارکت در عرضه‌های اولیه بازار سرمایه مربوط به شرکت پیوندگستر پارس در نماد بپیوند در فرابورس می‌باشد که در روز ۱۱ شهریور ۹۹ در این عرضه ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۱۰ کد معاملاتی بوده است.

گفتن است شرکت پویا زرکان آق دره (سهامی عام)، پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و سی و دومین نماد معاملاتی (شصت و ششمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد. تاریخ پذیرش این شرکت، ۵ مهرماه سال جاری بوده و در تاریخ ۴ بهمن ۱۳۹۹ نزد سازمان بورس و اراق بهادار ثبت شده است. این شرکت با نماد معاملاتی «فزر»، در گروه استخراج کانه‌های فلزی، زیرگروه استخراج کانه‌های فلزی غیرآهن روی تابلوی بازار اول فرابورس ایران درج شده است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها