|
کدخبر: 240812

ارز دیجیتال محبوب ایلان ماسک غیر فعال شد

فلوکی اینو پل زنجیره‌ای متقاطع خود را پس از کشف آسیب‌پذیری غیرفعال کرده است. این حفره فنی به طور کاربران را در معرض خطر از دست دادن دارایی‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش سایت بنزینگا، ۳فوریه تیم توسعه Floki Inu در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پل بین زنجیره‌ای را غیرفعال کرده است و کاربران می‌توانند دارایی‌ها را بین شبکه اتریوم (ETH) و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) جابه‌جا کنند. در این بیانه‌ای آمده است که تیم توسعه فلوکی بلافاصله پس از کشف مشکل وارد عمل شده و پل بین زنجیره‌ای را غیرفعال کرده است. این تیم همچنین به کاربران اطمینان داد که هیچ مشکلی برای ارزهای دیجیتال FLOKI به وجود نخواهد آمد؛ زیرا این مشکل امنیتی به موقع کشف شده است.

در دسامبر ۲۰۲۱، بنیاد فلوکی با چین لینک، ارائه‌دهنده اوراکل‌های غیرمتمرکز، پروژه‌ای را برای ارائه خدمات بیشتر در حوزه دیفای (DeFi) آغاز کرد. تیم توسعه این رمزارز در آن زمان اعلام کرد که داده‌های قیمتی Chainlink به FLOKI کمک می‌کند تا امکانات زیادی به کاربران ارائه دهد.

این میم کوین توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، توسعه داده شده است. او در توییتی درباره نام‌گذاری میم کوین خود به نام فلوکی توضیحاتی ارائه کرد. قیمت فلوکی پس از  ماه جون ۲۰۲۱ توانست رشد ۴۲۳۰۰ درصدی را تجربه کرد اما امروز ۸۹ درصد از بالاترین سطح تاریخ خود، یعنی ۰.۰۰۰۳۳۶۵۱ دلار، فاصله دارد. این رکورد قیمتی در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شد.

تا چند روز پیش توکن FLOKI با قیمت ۰.۰۰۰۰۳۵۶۴ دلار معامله می‌شد اما در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۴۴ درصد رشد داشته است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها