|
کدخبر: 240138

رشد باورنکردنی شیبا در ۲۴ ساعت گذشته

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط سایت رتبه‌بندی رمزارزها، CoinMarketCap، قیمت Shiba Inu در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۵ درصد افزایش یافته است. در حال حاضر در صرافی Bitstamp با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۷۹۳ دلار درحال معامله می باشد. اما میم کوین رقیب، دوج کوین تا ۶ درصد رشد کرده است.

شیبا اینو با افزایش ۲۴۴ درصدی در حجم معاملات، از مرز ۲.۷ میلیارد دلار عبور کرده است. درواقع ششمین رمزارز از نظر حجم معاملات پس از تتر، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و بایننس کوین است. همچنین شیبا اینو در جایگاه سوم Coinbase، صرافی شماره یک رمزارزها در ایالات متحده قرار دارد.

به دلیل افزایش اخیر قیمت، شیبا به رتبه چهاردهم از نظر ارزش بازار صعود کرده است و بالاتر از متیک قرار گرفته است. در حالی که افزایش قیمت اخیر میم کوین چشمگیر است، اما همچنان ۶۷.۴۷ درصد از اوج تاریخی خود پایین تر است. با این وجود، از زمانی که به ۰.۰۰۰۰۱۷۰۴ دلار سقوط کرده، ۷۲ درصد افزایش یافته است.

بیت کوین، بزرگترین رمزارز، اوایل امروز به ۴۳۰۰۰ دلار رسید و ۳۰.۵ درصد از پایین ترین سطح اخیر یعنی ۳۲۹۵۰ دلار بهبود یافته است.ولی همچنان ۳۷.۹۵ درصد از اوج تاریخی خود پایین تر است.

افزایش قیمت اخیر پادشاه کریپتو، باعث رشد بقیه رمزارزها نیز شده است. اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، سولانا و سایر آلتکوین های اصلی در حالت سبز رنگ قرار دارند. XRP نیز در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۱۰٪ افزایش یافته است.

ارزش بازار کل بازار رمزارزها پس از گذشتن از ۳ تریلیون دلار در نوامبر (آبان)، بعد از آن کاهش یافته است و اکنون با مقداری رشد به ۲ تریلیون دلار نزدیکتر شده است.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها