|
کدخبر: 238318

سقوط وحشتناک شیبا / سگ محبوب با متاورس خداحافظی می کند؟

قیمت این توکن با سقوطی ۷۵ درصدی نسبت به سقف تاریخی ۰٫۰۰۰۰۸۴۵۵ دلاری حالا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۲۰۵۰ دلاری معامله می‌شود.

از زمان آغاز فاز اصلاحی در انتهای اکتبر ۲۰۲۱، قیمت شیبا یک روند نزولی ثابت داشته است. قیمت این توکن با سقوطی ۷۵ درصدی نسبت به سقف تاریخی ۰٫۰۰۰۰۸۴۵۵ دلاری حالا در محدوده ۰٫۰۰۰۰۲۰۵۰ دلاری معامله می‌شود. با وجود این هواداران شیبا خود را برای راه‌اندازی متاورس این کوین (شیبرس) در سال ۲۰۲۲ آماده می‌کنند.

تحلیل تکنیکال

از منظر تکنیکال خریداران شیبا سطح حمایتی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را از دست داده‌اند. حجم معاملات روزانه شیبا هم در حال حاضر ۴۳۵ میلیون دلار است که نسبت به روز قبل افتی ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد.

با توجه به از دست دادن سطح حمایتی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه، این احتمال وجود دارد که شیبا تا سطح ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلاری هم سقوط کند.

با این وجود در صورت عبور شیبا از سطح ۰٫۰۰۰۰۲۳ دلاری این سطح به یک حمایت معتبر تبدیل خواهد شد. در این هفته همچنین چند شمع دوجی در نمودار ایجاد شده که نشان‌دهنده عدم اطمینان در میان فعالان بازار است. شاخص روزانه RSI هم یک روند روزانه متقاطع صعودی را نشان می‌دهد.

با این حال تحلیلگران تکنیکال معتقدند تا زمانی که این توکن تحت تاثیر الگوی کانال موازی نزولی باشد، روند ریزشی شیبا ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، نمودار توکن نشان از یک الگوی پرچک معکوس دارد که در صورت شکسته شدن می‌تواند قیمت این ارز دیجیتال را از روند فعلی نجات دهد.

اگر فروشندگان بتوانند روند قیمتی را زیر مقاومت داینامیک حفظ کنند، شیبا حتی ممکن است ۳۵ درصد دیگر هم بریزد و به سطح ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلاری برسد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها