|
کدخبر: 237447

جزئیات مهم درباره حقوق و عیدی بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم که عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت شود، هر چند مبلغ آن هنوز اعلام نشده است.

میرهاشم موسوی  در جمع خبرنگاران در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان تامین‌اجتماعی با دولت، بخشی از سهم بیمه‌ شده را دولت باید پرداخت کند.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای در این رابطه به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده‌ایم، افزود: به محض امضا شدن این تفاهم‌نامه، اگر کسی پشت نوبت باشد تحت پوشش بیمه زنان سرپرست خانوار قرار می‌گیرد.

این مسئول در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در سال آینده، ادامه داد: قطعاً یک ضریب افزایشی وجود خواهد داشت اما منتظر هستیم تا شورای روابط کار شکل گرفته و ضریب سالانه که اتفاق افتاد، میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیز اعلام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به حق بیمه کارگری، تصریح کرد: کارگران مشاغل مختلف که تحت پوشش بیمه اجباری هستند و بر اساس قانون، مشمول کسر حق بیمه سهم کارگر می‌شوند، در صورت افزایش حقوق کارگران در سال آینده و متعاقب آن افزایش سهم حق بیمه، کسورات‌شان نیز متناسب با افزایش حقوق اعمال خواهد شد.

موسوی با اشاره به عیدی بازنشستگان تامین‌اجتماعی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت شود، هر چند مبلغ آن هنوز اعلام نشده و دولت باید مصوب کند که بعد از طی همه این مراحل، آن را اعلام می‌کنیم.

منبع: ایسنا
  • رضا ارسالی در

    وقتی هنوز جزئیات و خبری در کار نیست و مشخص نیست پس چرا تیتر می‌زنید جزئیات حقوق بازنشستگان !

  • ناشناس ارسالی در

    جزییات مهم.......
    ......هنوز اعلام نشده است
    خجالت بکشید با این خبره ا وتیترهاتان

ارسال نظر