|
کدخبر: 236674

نماد محبوب بورس چرا متوقف شد؟

امروز ۴ بهمن ماه نماد خودرو بر مدار مثبت در حرکت بود، اما در میانه بازار این نماد متوقف گردید، دلیل این توقف چه بود و چه زمانی بازگشایی می‌شود؟

امروز ۴ بهمن ماه بازار همانند روز‌های گذشته روند نزولی در پیش گرفته است، اما نماد‌های خودرویی وضعیت بهتری داشتند و ایران خودرو با نماد خودرو امروز در مدار مثبت حرکت کرد و ۲.۹۹ درصد رشد داشت، امروز حقیقی‌ها با بیش از ۱۶۲ میلیون برگ سهم خریدار بودند و حتی این نماد در ابتدای معاملات از نمادهای مثبت تاثیرگذار بر شاخص بورس بود.

خودرو چرا متوقف شد؟

اما در میانه بازار این نماد با انتشار افشا اطلاعات گروه ب متوقف گردید و این افشا که در سامانه کدال منتشر شد به شرح زیر است:

ایران خودرو در تاریخ ۲ بهمن ماه سال جاری جهت واگذاری سهام شرکت پاسادانا ایرانیان مزایده‌ای برگزار نمود، اما بدلیل عدم وجود متقاضی نتیجه‌ای از این مزایده حاصل نگردید و باعث توقف این نماد شد.

خودرو کی بازگشایی می‌شود؟

طبق اطلاعیه پیام ناظر نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو (خودرو ۱) که با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیده است. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد. بنابرین فردا ۵ بهمن ماه این نماد بازگشایی می‌شود.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها