|
کدخبر: 233531

نحوه خرید ارز شیبا از صرافی ایرانی

یکی از ارزهای دیجتالی که این روزها برای تریدرها اهمیت یافته است ارز دیجیتال شیبا است. این ارز دیجیتال یک آلت کوین است که به‌خاطر اینکه در آغاز با ماهیت طنز و شوخی عرضه شد، یک میم کوین نیز محسوب می‌شود.

اقتصاد نحوه خرید ارز شیبا از صرافی ایرانی

نحوه خرید ارز شیبا بسیار مهم است، خصوصاً نحوه خرید آن از صرافی ارز دیجیتال ایرانی. در این مقاله به نحوه خرید ارز شیبا از صرافی ایرانی خواهیم پرداخت.

معرفی ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) یک آلت کوین مبتنی بر اتریوم است که در اینجا به‌اختصار به آن شیبا می‌گوییم. ارز دیجیتال شیبا عملاً به‌عنوان جایگزینی برای ارز دیجیتال دوج کوین در نظر گرفته می‌شود. در واقع، طرفداران ارز شیبا از آن به‌عنوان قاتل دوج کوین یاد می‌کنند.

ارز دیجیتال دوج کوین در دسامبر ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و ارز دیجیتال شیبا در آگوست ۲۰۲۰ توسط یک فرد یا گروه ناشناس به نام مستعار رایوشی Ryoshi ایجاد شد.

قیمت شیبا اینو در اکتبر ۲۰۲۱ بیش از ده برابر افزایش یافت و ارزش بازار آن را از ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ در حدود ۳۵ میلیارد دلار برآورد کرده‌اند که از این نظر در رتبه دهم در بین تمام ارزهای دیجیتال با این معیار قرار داد. توییتی از ایلان ماسک بنیان‌گذار تسلا در ۴ اکتبر سال ۲۰۲۱ با تصویری از فلوکی توله سگ شیبا جدید او، موجب اولین روند افزایشی قیمت ارز دیجیتال شیبا شد. ازآنجایی‌که ماسک یکی از برجسته‌ترین حامیان ارز دیجیتال دوج کوین و به‌صورت خودخوانده پدر دوج کوین است، توییت‌های مرموز او اغلب منجر به افزایش نوسانات در فضای ارزهای دیجیتال می‌شود.

عکس2

افزایش قیمت ارز دیجیتال شیبا در اکتبر ۲۰۲۱ باعث شد که پس از اینکه برای مدت کوتاهی از ارز دیجیتال دوج کوین پیشی گرفت، از ۳۱ اکتبر ۲۰۲۱ تقریباً به ارزش بازار ۹/۳۶ میلیارد دلاری دوج کوین برسد. باید دید که آیا شیبا همان‌طور که جامعه روبه‌رشد حامیان آن، معروف به SHIBArmy انتظار دارد، واقعاً به قاتل دوج کوین، تبدیل خواهد شد. اما حداقل در اکتبر ۲۰۲۱، افزایش قیمت خیره‌کننده این آلت کوین که قبلاً مبهم بود، شیبا اینو را به ecoin تبدیل کرد.

ارز دیجیتال شیبا یک سرمایه‌گذاری بسیار پرخطر و سوداگرانه است. ارزهای دیجیتال خودبه‌خود می‌توانند به‌شدت بی‌ثبات باشند و دستاوردهای اخیر شیبا ممکن است آن را در برابر افت قابل‌توجه بازار آسیب‌پذیر کند. همچنین این ارز دیجیتال کاربرد بسیار محدودی دارد و ارزش آن عمدتاً بر اساس گمانه‌زنی‌های جنون‌آمیز و مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی محاسبه می‌شود.

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا

راهنمای شروع سریع در ShibaToken.com مراحل زیر را برای خریدار احتمالی توکن شیبا پیشنهاد می‌دهد:

یک کیف پول MetaMask ایجاد کنید.

با خرید مستقیم یا انتقال از صرافی‌هایی مانند کوین بیس، با استفاده از شبکه ERC-20 هنگام انتقال اتریوم، آن را به کیف پول خود ارسال کنید.

کیف پول خود را به ShibaSwap وصل کنید.

ارز دیجیتال اتریوم را با توکن SHIB عوض کنید.

شاید بسیاری از شما برای خرید ارز دیجیتال شیبا فوراً به سراغ یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی یا سایت شیبا بروید، اما ما این را باتوجه‌به تحریم‌های اقتصادی و محدودیت‌های ناشی از آن به شما توصیه نمی‌کنیم؛ چون این تحریم‌ها و محدودیت‌های آن‌ها مخاطراتی همچون مسدود شدن حساب کاربری و نابودی سرمایه سرمایه‌گذاران را در پی دارند. گفتنی است اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال غیرایرانی به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند تاحدی‌که هیچ IP ایرانی‌ای امکان افتتاح حساب کاربری در آن‌ها ندارند. البته استفاده از وی‌پی‌ان و دورزدن قوانینشان که خطر بلوکه شدن حساب و سرمایه کاربران را در پی دارد.

باتوجه‌به این خطرات، خوب است کاربران و سرمایه‌گذاران ایرانی برای خرید ارز دیجیتال شیبا و سایر ارزهای دیجیتال از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی خصوصاً صرافی تبدیل استفاده کنند. اساساً درمورد صرافی ارز دیجیتال ایرانی نیز باید دقت کنید که امنیت و اعتبارش بالا باشد. همچنین صرافی ارز دیجیتال ایرانی امن و معتبر باید ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف و به‌روز، دارابودن کارمزد کم و دارابودن اپلیکیشن موبایلی را نیز داشته باشد که صرافی ارز دیجیتال تبدیل همه این ویژگی‌ها را دارد.

جالب‌توجه است که صرافی ارز دیجیتال تبدیل اولین صرافی ایرانی است که امکان خریدوفروش ارز دیجیتال شیبا را به کاربران ایرانی داده است. لازم به ذکر است که صرافی تبدیل این امکان را نه فقط به‌واسطه خرید و تبدیل ارز دیجیتال اتریوم، بلکه با تومان نیز فراهم کرده است. نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی تبدیل دارای نکاتی است که در ادامه ذکر خواهیم کرد.

نحوه خرید ارز شیبا از صرافی ایرانی تبدیل

صرافی ارز دیجیتال تبدیل یک صرافی همتا به همتا با اعتبار و امنیت بالا است که به‌عنوان اولین و بهترین صرافی ارز دیجیتالی است که می‌توانیم خرید ارز دیجیتال شیبا را از آن انجام بدهید. همه تریدرهای حرفه‌ای و کاربران معمولی می‌توانند با خیالی آسوده در تبدیل به خریدوفروش ارز دیجیتال خود بپردازند.

تلاش صرافی ارز دیجیتال تبدیل همواره این بوده است که بستری ساده و سریع برای همه مشتاقان به بازارهای ارز دیجیتال فراهم کند. این تلاش موجب شده است که صرافی تبدیل یک اپلیکیشن موبایلی هوشمند به کاربران ارائه کند تا هر کاربر با یک موبایل هوشمند بتواند ساده و در هر زمان ارز دیجیتال شیبا را خریدوفروش کند. کاربران آماتور نیز می‌توانند با استفاده از مطالب آموزشی و راهنمای معاملاتی صرافی ارز دیجیتال تبدیل با ارزهای دیجیتال، بازارها و نحوه خریدوفروش این ارزها آشنا شده و با ثبت‌نام احراز هویت در تبدیل اقدام به معامله ارز دیجیتال شیبا و ارزهای دیجیتال بپردازند.

برای خرید ارز شیبا از صرافی تبدیل شما باید ابتدا به ثبت‌نام و احراز هویت در این صرافی بپردازید که به دلیل پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین این صرافی، بسیار سریع و آسان است. سپس با ورود به حساب کاربری خود از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایلی صرافی ارز دیجیتال تبدیل، وارد بخش معامله شود. در بخش معامله هم می‌توانید جفت ارز تتر و شیبا را انتخاب کرده و ارز دیجیتال Shiba را بخرید و هم از طریق انتخاب پول فیات تومان به خرید ارز دیجیتال شیبا بپردازید.

خرید ارز دیجیتال شیبا از صرافی ارز دیجیتال تبدیل چه فوایدی دارد؟

هیچ تردیدی در اهمیت ثبت‌نام، احراز هویت و کاربرد صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر و امن برای خرید ارز شیبا نیست. البته ممکن است برخی از تریدرهای حرفه‌ای نگرانی‌هایی درمورد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی داشته باشند؛ ولی این روزها علی‌رغم این نگرانی‌ها مجموعاً استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی بسیار رونق دارد و بازار ارزهای دیجیتال در این صرافی‌ها گرم است؛ بنابراین توصیه ما به کاربران ایرانی که می‌خواهند از صرافی ارز دیجیتال معتبر استفاده کنند، استفاده از صرافی ارز دیجیتال تبدیل است؛ زیرا از سایر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی معتبرتر و امن‌تر است. تبدیل با وجود دریافت پایین‌ترین کارمزد، دارابودن اپلیکیشن موبایلی و ابزارهای حرفه‌ای تعیین حد ضرر و OCO، بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای کاربران و سرمایه‌گذاران است تا به خرید ارز شیبا بپردازند. ضمن اینکه در صرافی تبدیل علاوه بر خرید از طریق انتخاب جفت ارز، می‌توانید به‌صورت مستقیم با تومان، ارز دیجیتال شیبا را بخرید یا با تتر اقدام به خرید کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی و نحوه خرید ارز شیبا از صرافی ایرانی بپردازیم و یکی از معتبرترین و امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی که صرافی تبدیل است را معرفی کردیم. همچنین نحوه خرید ارز شیبا از صرافی تبدیل را نیز با هم مرور کردیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها