|
کدخبر: 232397

با این بازی ها پول پارو کنید

افراد زیادی سال ۲۰۲۲ را دوره درخشش و حکمرانی توکن‌های NFT می‌دانند. بسیاری از بازی‌ها و پروژه‌های مبتنی بر NFT درآمد‌های شگفت‌انگیزی را برای کاربران ایجاد کرده‌اند.

بلومبرگ گزارش داده است تعداد کیف پول‌های متصل به بازی‌های بلاکچین از تعداد کیف پول‌های متصل به نرم‌افزارهای غیرمتمرکز مالی (دیفای) پیشی گرفته است. حال می‌خواهیم پنج بازی مبتنی بر NFT که پتانسیل بالایی برای درخشش در سال ۲۰۲۲ دارند را بررسی کنیم.

CryptoBeasts

محیط بازی CryptoBeasts فانتزی‌تر یا شاید کودکانه‌تر از سایر بازی‌های مبتنی بر بلاکچین است. در این بازی تعداد تخم‌مرغ‌ها و وضعیت آن‌ها امتیاز کاربر و میزان کسب درآمد او را مشخص خواهند کرد. توکن این بازی با نماد CBX نمایش داده می‌شود. توکن‌های CBX از روش‌های مختلفی مثل نبرد با حیوانات، تولید تجهیزات، کشاورزی و … کسب خواهد شد.

تخم‌مرغ‌ها حاوی موجودات مختلف هستند و برخی از آن‌ها از موجودات کمیابی محافظت می‌کنند. برخی از این تخم‌مرغ‌ها تا ۵ اتر نیز ارزش‌گذاری شده‌اند. خرید و فروش تخم‌مرغ‌های بازی CryptoBeasts طرفداران بسیاری دارد و پیش‌بینی می‌شوند در سال ۲۰۲۲ حجم معاملات این بازی بیشتر شود.

Axie Infinity

بازی Axie Infinity دارای یک اکوسیستم توسعه‌یافته با یک مدل اقتصادی قدرتمند است و به عنوان یکی از نمادهای بازی‌های مبتنی بر بلاکچین شناخته می‌شود. این بازی در صدر رده‌بندی DappRadar NFT قرار دارد و در ۳۰ روز گذشته ۵۶۳ میلیون دلار گردش مالی داشته است. این بازی یکی از شلوغ‌ترین بخش‌های بازار NFT / Metaverse است.

توکن‌های این بازی با نمادهای SLP،AXS و RON نمایش داده می‌شوند. توکن AXS نقش حاکمیتی داشته و امکان تبادل آن با کاربران وجود دارد. RON برای پرداخت کارمزدها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین با استفاده از SLP نیز می‌توان فرایندهای درون بازی را مدیریت و هزینه‌های مربوط به تجهیز زمین را پرداخت کرد.

DeFi Kingdoms

DeFi Kingdoms یکی از مشهورترین بازی‌های دنیای بلاکچین است. محیط این بازی از باغ‌ها و زمین‌های مختلفی ایجاد شده که کاربران سرمایه خود را به صورت گیاهان و تجهیزات روی زمین مستقر می‌کنند. توکن JEWEL رمزارز بومی این بازی محسوب می‌شود که طی ماه‌های گذشته روند صعودی داشته است.

Guild of Guardians

این بازی بر پایه نبرد موجودات و مبارزانی است که به شکل نگهبان و نیروی جنگی طراحی شده‌اند. بازی انجمن نگهبانان از طریق موبایل نیز در دسترس است. امکان رد و بدل کردن دارایی در این بازی وجود دارد. توکن بازی انجمن نگهبانان GOG نام دارد که با استاندارد ERC۲۰ توسعه داده شده است.

Galaxy Fight Club

در بازی Galaxy Fight Club موجودات فضایی مشغول نبرد با یکدیگر خواهند شد و هر کاربر می‌تواند موجوداتی را طراحی کنید. این بازی در شبکه Polygon طراحی شده است و احتمالا تا پایان زمستان ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. توکن بومی این بازی GCOIN است. هر موجود فضایی می‌تواند روزانه بین ۵ تا ۱۵ GCOIN کسب کند. این توکن برای ساخت تجهیزات و خرید ابزارآلات و نیروی جنگی در بازی به کار خواهد رفت.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها