|
کدخبر: 231609

پیش‌بینی رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱، ۴.۵ درصد رشد اقتصادی و ۳.۵ درصد نیز از محل ارتقای بهره‌وری پیش بینی شده است.

دکتر سمانه حسن‌پور، در جلسه کارگروه بهره‌وری که با حضور مدیران و اساتید دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: آمادگی‌های لازم را در خصوص اجرای برنامه‌های بهره‌وری در سال ۱۴۰۱ را داریم تا بتوانیم در سال آینده برنامه‌های بهره‌وری را بهتر و کامل‌تر تدوین و اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه باحضور اساتید گروه اقتصاد و مدیریت دانشگاه لرستان برنامه‌های ارتقا بهره‌وری ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی بررسی شده است، افزود: اهداف لایحه بودجه ۱۴۰۱،   ۳.۵ درصد رشد آن در کشور بر اساس ارتقای بهره‌وری است که باید بخش‌ها و برنامه‌های مربوط به این رشد، تدوین شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان یادآور شد:  در لایحه بودجه ۱۴۰۱، ۴.۵ درصد رشد اقتصادی  ۸ درصد کل کشور منوط به انجام سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی اقتصادی ایجاد و ۳.۵ درصد آن نیز از محل به ارتقای بهره‌وری پیش‌بینی شده است.

حسن‌پور خاطر نشان کرد:  برای دستگاه‌های اجرایی که در زمینه بهره‌وری همکاری نداشته‌اند و یا ضعیف بوده‌اند، در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ نمره منفی لحاظ خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها