|
کدخبر: 230024

سورپرایز بزرگ شیبا اینو در آستانه سال ۲۰۲۲

در طول جلسه پرسش و پاسخ در فضای Space توییتر، Queenie که یک ناظر رسمی کانال دیسکورد شیبا اینو است، از یک سوپرایز بزرگ در سال ۲۰۲۲ خبر داد.

 با ورود به ۲۰۲۲ یک سوپرایز بزرگ برای جامعه شیبا اینو داریم. این آخرین خبری است که به شما می‌گویم.

Queenie اعلام کرد که بروزرسانی Shibarium در «سریع‌ترین زمان ممکن برای یک انسان» عرضه خواهد شد. او در رابطه با عدم تعیین یک تاریخ دقیق برای این عرضه گفت:ما تاریخ بخصوصی را تعیین نمی‌کنیم زیرا نمی‌خواهیم ناامیدتان کنیم.

گفته شده که این سیستم لایه دوم باعث می‌شود که تراکنش‌های SHIB بسیار ارزان تر و در دسترس‌تر شوند. بنابر گفته Queenie به دلیل قرار گرفتن این پروژه بر بستر بلاکچین اتریوم، کارمزدهای بالا یکی از اصلی ترین مشکلات این ممکن است:

ما می‌دانیم که همه از کارمزدهای بالای تراکنش‌ها ناراضی هستند. این کارمزد بالا دسترسی به SHIB را مشکل می‌کند و هدف ما همواره افزایش دسترسی بوده است.

بنابر گفته Queenie، توکن Bone ShibaSwap (BONE) به عنوان توکن بومی سیستم Shibarium بکار گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که BONE در حال حاضر به عنوان یک توکن حاکمیتی برای پلتفرم ShibaSwap بکار می‌رود.

با توجه به اینکه BONE محدودیت تولید دارد، ولی تولید آن تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت. همچنین گفته شده که برای تعادل بخشی به نرخ تولید این توکن، مکانیزمی معرفی خواهد شد.

ورود به حوزه گیمینگ

در طول این جلسه پرسش و پاسخ، Queenie شرح داد که قرار است دو نسخه بازی مبتنی بر Shiboshi که کلکسیونی از توکن‌های غیر مثلی است، ارائه شود. نسخه موبایلی این بازی مثل هر اپلیکیشن دیگری در فروشگاه‌های اپلیکیشن، امکان خرید درون برنامه ای خواهد داشت. همچنین با رایانه رومیزی هم سازگاری خواهد داشت.

نسخه بلاکچینی بازی هم از نوع Play-to-Earn خواهد بود، این یعنی بازیکن‌ها می‌توانند با ارز دیجیتال پاداش دریافت کرده و آن را نقد نکنند. لازم به ذکر است که این بازی‌ها قابلیت توکن سوزی نخواهند داشت ولی پروژه‌های آتی شیبا چنین قابلیتی خواهند داشت.

    رقیب دوج کوین

Queenie در رابطه با رقابت شیبا با دوج کوین گفت که این رقابت کاملاً «سالم» است و بیشتر «شوخی» است.

رقابت این دو میم کوین مطرح بازار، امسال با افزایش محبوبیت و سروصدای بازار شدت گرفته بود. همچنین شیبا اینو در اواخر اکتبر امسال، برای مدت کوتاهی از نظر ارزش کل بازار از دوج کوین پیشی گرفته بود.

 

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها