|
کدخبر: 229871

پیش بینی وحشتناک/ بیت کوین ۲۵ هزار دلار می شود

تحلیل‌گری که سقوط بزرگ بیت کوین در ماه می را به درستی پیش بینی کرده بود در یک تحلیل دیگر اذعان داشته است که اصلاح چشمگیر دیگری در راه است.

شخصی با حساب کاربری DavetheWave در توییتر هشدارهایی در خصوص کاهش قیمت بیت کوین به سطح ۲۵۰۰۰ دلاری را منتشر کرده است. به گفته او اصلاح قیمت بیت کوین به ۲۵۰۰۰ دلار با ۵ شاخص تکنیکال همخوانی دارد.

کانال گاوسی، میانگین متحرک ۴ ساله، کانال پایینی نمودار رشد لگاریتمی (LGC)، نمایان شدن الگو سر و شانه در تایم‌فریم کوتاه مدت و مطابقت با سطح ۵۰٪ فیبوناچی اصلاحی در روند صعودی اخیر.

کانال گاوسی، اندیکاتور مومنتومی است که برای شناسایی سقف‌ها و کف قیمتی استفاده می‌شود. به گفته Dave اگر الگو سر و شانه به صورت کامل اجرا شود، سقوط قیمت بیت کوین به ۲۵۰۰۰ دلار محقق می‌شود.

او همچنین با نگاهی به تاریخچه بیت کوین و زمانی‌هایی که به سطح پایینی نمودار LGC رسیده است اذعان داشت اگر BTC به بازار خرسی بلند مدتی وارد شود، ممکن است تا سال ۲۰۲۳ به کف قیمتی خود در ۲۸،۰۰۰ دلار دست یابد. وی همچنین با انتشار آمار زیر گفت:

قیمت بیت کوین در پایین نمودار LGC در ۶ سال گذشته بدین صورت بوده است:

    سال ۲۰۱۶: ۴۰۰ دلار

    سال ۲۰۱۹: ۴۰۰۰ دلار

    سال ۲۰۲۲: ۲۱۰۰۰ دلار

    سال ۲۰۲۳: ۲۸۰۰۰ دلار

اخیرا این تحلیلگر سناریوی دیگری نیز ارائه داده است بدین صورت که قیمت بیت کوین قبل از آنکه در سال ۲۰۲۲ به یک عدد ۶ رقمی دست یابد تا ۲۸۰۰۰ دلار کاهش می‌یابد.

بیت کوین در زمان نگارش این خبر به قیمت ۴۶٬۷۷۳ دلار خرید و فروش می‌شود. روز گذشته سلطه بیت کوین بر بازار رمز ارزها به زیر ۴۰٪ رسید. در حالیکه ارزهای دیجیتال برتر همگی نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را تجربه می‌کنند، رمز ارزهای ALGO و NEAR با افزایش قیمت همراه بوده‌اند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر