|
کدخبر: 228681

شیبا گوی سبقت را از بیت کوین ربود

سال ۲۰۲۱ به راستی یک سال عالی برای شیبا اینو (SHIB) بود، زیرا این میم کوین دستاوردهای بسیار زیادی را به وجود آورد. حالا در تازه‌ترین موفقیت قاتل دوج کوین، مشخص شده که صفحه این دارایی در وبسایت CoinMarketCap بیشترین بازدید را در سال ۲۰۲۱ داشته و حتی از کوین‌هایی مثل بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و دوج کوین (DOGE) هم پیشی گرفته است.

بنابر اعلام CoinMarketCap، صفحه مختص شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۸۸ میلیون بار دیده شده که ۴۳ میلیون بار بیشتر از بیت کوینی است که در همین بازه ۱۲ ماهه ۱۴۵ میلیون بار بازدید شده است.

دوج کوین هم در این رتبه بندی جدید، با حدود ۱۰۷ میلیون‌بار بازدید توانست جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد. در ادامه این لیست کاردانو (ADA) و اتریوم قرار دارد که به ترتیب ۸۶ و ۸۱ میلیون بار بازدید شد.

نکته جالب اینجاست که فقط ۱۵ ماه از تولد شیبا اینو می‌گذرد و هم اکنون در جایگاه ۱۳ بازار ارزهای دیجیتال از نظر ارزش کلی قرار گرفته است.

در اکتبر امسال، SHIB توانست تنها در ۴ روز رشد قیمت ۱۳۳ درصدی را ثبت کند و به قله تاریخی ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار برسد. این جهش قیمت حیرت انگیز باعث شد که ارزش کل بازار این کوین به بیش از ۴۱.۵ میلیارد دلار برسد. در آن زمان، این میم کوین به جمع ۱۰ کوین برتر بازار پیوست و حتی از رقیب خود دوج کوین هم بالاتر قرار گرفت.

محبوب در صرافی‌ها

با وجود موفقیت‌های چشمگیری که کل بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۱ کسب کرد، شیبا اینو توانست محبوبیت زیادی بین سرمایه گذاران و شرکت‌های کریپتویی به دست آورد.

تنها در ماه گذشته، صرافی کریپتویی Kraken در حساب توییتر خود نوشت که اگر این توییت بیش از ۲۰۰۰ لایک بخورد، این صرافی توکن SHIB را لیست و عرضه خواهد کرد. نکته جالب اینجاست که این توییت بیش از ۴۱۰۰۰ لایک گرفت و توانست به دومین توییت محبوب این صرافی بزرگ تبدیل شود.

از طرف دیگر، داده‌های جمع آوری شده توسط شرکت اطلاعاتی Global Data نشان می‌دهد که گفتگوها در شبکه‌های مجازی پیرامون شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ رشدی ۱۶۰۰۰ درصدی داشته است. همین باعث شد که این میم کوین به مورد بحث ترین دارایی در بین ۱۰ کوین برتر بازار تبدیل شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها