|
کدخبر: 228463

پرسودترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱

بیت کوین، اتریوم و Matic همچنان در صدر سودآورترین دارایی ها در بازار ارزهای دیجیتال باقی مانده اند. بیت کوین ۸۲ درصد سودآوری دارد، اتریوم ۸۶ درصد و Matic در حال حاضر به دلیل رسیدن به ATH خود، در ۹۸ درصد باقی مانده است.

سودآورترین دارایی‌های موجود در بازار شامل رمزارزهایی با بیشترین تعداد کیف پول است که در مقایسه با موقعیت‌های باز شده اولیه، در سود باقی مانده اند. در حالی که سودآوری یک دارایی به عملکرد آن در بازار بستگی دارد اما به شدت به میانگین قیمت موقعیت باز شده توسط معامله گران نیز بستگی دارد.

طبق داده های IntoTheBlock، بیت کوین، اتریوم و Matic همچنان در صدر سودآورترین دارایی ها در بازار ارزهای دیجیتال باقی مانده اند. بیت کوین ۸۲ درصد سودآوری دارد، اتریوم ۸۶ درصد و Matic در حال حاضر به دلیل رسیدن به ATH خود، در ۹۸ درصد باقی مانده است.

سرمایه های کلان بر بازار تسلط دارند

با توجه به عملکرد نسبتاً پایدار و مثبت بیت کوین در بازار کریپتو در سال ۲۰۲۱، اکثریت مطلق معامله گران و سرمایه گذاران امسال را با سود پایان می دهند. بیت کوین تنها ۲۶ درصد از ATH خود عقب نشینی کرده است در حالی که آلت کوین های کوچکتر ۵۰-۶۰ درصد عقب تر هستند.

از سوی دیگر، اتریوم عملکرد چشمگیرتری از خود نشان داده و تنها ۱۶ درصد از آخرین ATH خود را از دست داده است.

آلت کوین های کوچکتر در حال از دست دادن موقعیت خود هستند

تقریباً نیمی از افرادی که آلتکوین های کوچکتر مانند شیبا اینو (Shiba Inu)، که در کمتر از یک ماه بیش از ۱۰۰۰ درصد رشد داشته را در اختیار دارند، یا در ضرر هستند یا پول خود را از دست می دهند.

چنین توزیعی با این واقعیت مرتبط است که اکثریت بازار، آلتکوین هایی مانند شیبا را در نزدیکی بالاترین قیمت آنها خریداری کرده اند که آنها را در موقعیت بدی قرار می دهد. با ریزش تقریباً ۶۰ درصدی شیبا و رنج شدن سایر آلتکوین ها مانند LINK، بخش بزرگی از سرمایه گذاران کوچک، سال را با ضرر تمام می کنند.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها