|
کدخبر: 228519

رکوردزنی باورنکردنی رمزارز ترا

باتوجه به لیست شدن UST استیبل کوین اختصاصی شبکه ترا در صرافی‌های رمزارزی بزرگ، قیمت لونا به ۱۰۰ دلار می‌رسد! براساس داده‌های قیمتی موجود، توکن اختصاصی شبکه ترا امروز رکورد قیمتی جدیدی از خود به جای گذاشت و این هفته را به یکی از بهترین هفته‌های خود تبدیل کرد.

اکوسیستم ترا پاییز امسال رشد بسیاری را تجربه کرده بود که این جمعه به اوج خود رسید و لونا توکن اختصاصی این شبکه محدوده قیمتی ۱۰۰ دلار را لمس کرد.

یکی از نیروهای محرکه رشد لونا، لیست شدن استیبل کوین اختصاصی این شبکه به نام UST به صرافی‌های مطرح دنیا بود.

ترا در حال شکستن رکوردهای خودش است

در حالی که مدت‌هاست این توکن در محافل DeFi مورد بحث قرار گرفته است، Terra اخیراً توجه سرمایه‌گذاران خرد را نیز به خود جلب کرده است. تنها در ماه دسامبر، LUNA توکن بومی Terra توانست افزایش قیمت بیش از ۷۸ درصدی را از خود به جای بگذارد و از ۵۶ دلار در ماه نوامبر به بالاترین رکورد خود یعنی بیش از ۱۰۰ دلار در ۲۴ دسامبر رسید. در هفته منتهی به شب کریسمس، LUNA یک افزایش ۴۰ درصدی دیگر را تجربه کرد.terra hits ۱۰۰$

تغییرات LUNA از ۲۱ دسامبر تا ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱

افزایش دارایی کل قفل شده (TVL) در Terra به ۲۱ میلیارد دلار افزایش یافت. طبق پلتفرم تحلیلی DeFi Llama، این عدد، Terra را به بزرگترین اکوسیستم DeFi در جهان پس از اتریوم تبدیل می‌کند. نکته جالب توجه اینکه از این ۲۱ میلیارد دلار، ۳ میلیارد دلار در تنها دو روز و در مدت زمان بین ۲۲ تا ۲۴ دسامبر اضافه شده است.

terra hits ۱۰۰$

همچنین روند رو به رشد Terra در بازار علاوه بر LUNA بر استیبل کوین UST Terra نیز تاثیر مثبت داشت و در اوایل این هفته این استیبل کوین به یک نقطه عطف رسید و از DAI به عنوان بزرگترین استیبل کوین غیرمتمرکز از نظر ارزش بازار پیشی گرفت. UST با رسیدن به ارزش بازار ۹ میلیارد دلار، DAI مبتنی بر اتریوم را از تاج و تخت دیرینه خود حذف کرد.

بیشترین رشد این هفته در پی اخبار ناشی از لیست شدن این استیبل کوین در دو صرافی بزرگ بایننس و هوبی بوده است. خبر لیست شدن این استیبل کوین در این صرافی‌ها به ترتیب در تاریخ ۲۴ و ۲۳ دسامبر اعلام شد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها