|
کدخبر: 227929

ریزش مجدد بیت کوین + قیمت رمزارزها

دیروز، قیمت بیت کوین در مسیر رسیدن به مقاومت روانی ۵۰ هزار دلار قرار داشت. قیمت ارز رمزنگاری شده برتر بازار به ۴۹۶۰۰ دلار رسید ولی نتوانست این حرکت مطلوب را بیش از این ادامه دهد.

 با این وجود، چشم انداز این ارز امروز نسبتاً متفاوت است. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با ۱.۸ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۴۸۳۵۰ دلار معامله می شود.

به نظر می رسد تا این لحظه تراز ۴۸ هزار دلار به خوبی حفظ شده باشد. شایان ذکر است که کل سرمایه بازار تا این حد کاهش نیافته است. روز گذشته میزان کاهش این معیار به حدود ۵ میلیارد دلار رسید، که نشان می دهد آلتکوین ها برای شرایطی تفاوت آماده می شوند.

همانطور که در تصویر می بینید، بازار رمزنگاری امروز ترکیبی از دو رنگ سبز و قرمز است، زیرا برخی آلتکوین‌ها رشدی جدی را نشان می‌دهند، در حالی که برخی دیگر نتوانستند روی مواضع خود باقی بمانند.

به عنوان مثال، اتریوم نتوانست بالای ۴ هزار دلار بماند و ۲.۵ درصد کاهش یافته و به ۳۹۰۰ دلار رسیده است. AVAX و سولانا نیز حدود ۳٪ کاهش یافته اند.

از سوی دیگر، NEAR Protocol با رشد چشمگیر ۳۳ درصدی افزایش یافته و به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۳.۳۵ دلار رسیده است. قیمت فانتوم (FTM) نیز ۱۷ درصد افزایش یافته است و اکنون در حدود ۱.۸ دلار معامله می شود.

پس از این دو برنده اصلی، Aave با ۱۴.۲٪، Sushi با ۱۳.۲٪ و SPELL با ۹.۵٪ در رتبه های بعدی قرار دارند.

از سوی دیگر، BCHA به کاهش خود ادامه می دهد و بار دیگر به عنوان رمزارزی شناخته شده است که بیشترین کاهش را در یک روز گذشته دارد. این کوین امروز ۱۱.۳ درصد کاهش یافته و با قیمت ۷۷ دلار معامله می شود. LUNA در مقایسه با ۲۴ ساعت قبل ۹.۹٪ افت داشته است، اما در یک هفته گذشته ۴۰٪ افزایش را نشان می دهد.

رمزارز

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها