|
کدخبر: 228306

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین قبل از کریسمس

بر اساس پیش بینی تحلیلگری، بیت کوین امسال از سطح ۵۴۰۰۰ دلاری عبور می کند.

بر اساس توییت اخیر CryptoRank، تنها ۶.۳ درصد از کل عرضه بیت کوین ویا معادل ۱.۳ میلیون بیت کوین در صرافی های ارزهای دیجیتال باقی مانده است. با این حال، کاهش عرضه بزرگترین رمرزبازار بازار ، خبر جدیدی نیست، زیرا آنطور که می دانیم هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۰ صورت گرفت ،زمانی که پاداش بلاک چین بیت کوین به دو بخش تقسیم شد.

درحال حاضر، با وجود نگرانی‌های فزاینده، BTC در مسیر مطلوبی قرار دارد و در لحظه این خبر ، در بالای سطح ۵۰ هزار دلاری قرار دارد، اما آیا مسیر صعودی بیت کوین ادامه خواهد یافت؟

گرت سولووی(Gareth Soloway)، استراتژیست ارشد بازار در پلتفرم InTheMoneyStocks.com نگرانی های خود از بیت کوین را ابراز کرد. این نگرانی ها به نفع طلا واقع شده است.

همانطور که پیش بینی می شد، بیت کوین بهترین عملکرد را در سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشت.

با این حال، آیا این روند تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد یافت؟ همانطور که توسط آقای سولووی پیش بینی شده است، طلا در سال ۲۰۲۲ از هر دوی بیت کوین و بازار سهام بهتر عمل خواهد کرد.

“من نسبت به طلا خوش بین هستم. به نظر من ، طلا بهترین عملکرد سال ۲۰۲۲ را به خود احتصاص خواهد داد.

علاوه بر آن، آقای سولووی مدعی شد که طلا ممکن است به تارگت ۳۰۰۰ دلاری برسد.به لطف افزایش نرخ تورم، افزایش احتمالی نرخ‌های بهره بانکی ، وی پیش بینی کرد:

“من فکر می کنم، تارگت احتمالی طلا ، سطح ۳۰۰۰ دلاری است. با توجه به آمار و ارقام تورم ،طلا دیگر به سطح ۲ درصد برنمی‌گردد. فدرال رزرو در نهایت به برنامه محرک اقتصادی خود پایان می دهد و رویکرد مردم نیز به سمت طلا تغییر جهت خواهد داد.”

چه خبر از بزرگترین رمزارز بازار ؟

گفتنی است که این معامله گر سرشناس ، سناریوی مبهمی را در زمینه بیت کوین بیان کرد

در ابتدای کار ، روند بزرگترین رمزارز بازار مثبت به نظر میرسد. بیت کوین در کوتاه مدت افزایش چشمگیری خواهد داشت. با نوسانات مداوم، آقای سولووی انتظار دارد که بیت کوین در سه هفته آینده به بالای ۵۴۰۰۰ دلار برسد. در حال حاضر، بیت کوین بالاتر از مرز ۵۰ هزار دلار معامله می شود و به تازگی شروع به رشد کرده است ، اما در تایم فریم بلند مدت ، نگران کننده است.

وی انتظار دارد که این رمزارز در شش ماه آینده نزولی باشد و بر اساس تجربه ، در سال ۲۰۲۲ ،پیش از از سرگیری روند صعودی بعدی خود ، به سطح ۳۰،۰۰۰ دلاری و یا حتی ۲۰،۰۰۰ دلار کاهش یابد.

 

 

 

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها