|
کدخبر: 226947

پاسخ به یک سوال اساسی بورسی

بیش از ۱۲۲۰میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۷۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

اقتصاد پاسخ به یک سوال اساسی بورسی

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۲۲۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۷۳۱ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال در بیش از ۱۲۷ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۴۵۷ دفعه طی ۱۷۵ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۲۹ میلیارد و ۹۳۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۲۶۸ هزار و ۶۸۳ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۷۵ روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۱۴ هزار و ۴۹۰ واحدکاهش، معادل ۱.۱۱ درصد افت کرده و به رقم یک میلیون و ۲۹۳ هزار و ۲۱۷ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۹۵ هزار و ۲۹۴ واحد کاهش، معادل ۲۱.۶۷ درصد افت کرده و رقم ۳۴۴ هزار و ۵۰۷ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳۶۲ واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۶۹ هزار و ۴۶۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۶۶ هزار و ۶۹۵ واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۵۳ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۰۴ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۲.۵۶ درصد افت همراه شده‌اند.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها