|
کدخبر: 225892

پیش بینی مدیر عامل صرافی کراکن

ارزش دلار صفر می شود/ سوخت و شیر انبار کنید

پاول مدیر عامل صرافی کراکن مدعی شد، ارزش دلار به صفر می‌رسد و خواهان انباشت سوخت و شیر از مردم شد.

جسی پاول(Jesse Powell)، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال کراکن (Kraken) به شبکه تلویزیونی بین‌المللی بلومبرگ گفت که بیت کوین زیر ۴۰۰۰۰ دلار، یک “فرصت خرید” است.

بنا بر بیانات آقای پاول ، وی زمانی که بیت‌کوین به ۳۰۰۰۰ دلار کاهش یافت، شخصاً در حال خریداری بیت‌کوین بوده است و مدعی شد که مردم دارایی های بسیار نقد شونده خود را برای خریداری در طول چنین اصلاحاتی ، نگه داری می کنند.

بنا بر گزارش پیشین U.Today ، مایک نووگراتز(Mike Novogratz) تثیت قیمت بیت کوین در بالای سطح ۴۲۰۰۰ دلاری را پیش بینی کرد ، اما وی همچنین معقتد است که بازار ارز های دیجیتال در بازه زمانی کوتاه مدت، نزولی است زیرا تحت تاثیر عملکرد نامطلوب سهام ایالات متحده در اواخر سال جاری و اوایل سال آتی قرار می گیرد.

مدیرعامل کراکن همچنین به پیش‌بینی ناموفق ۱۰۰۰۰۰ دلاری خود اشاره کرد و افزود که بیت‌کوین را به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت می بیند زیرا پیش‌بینی روند قیمت ارز های دیجیتال در کوتاه‌مدت به دلیل نوسانات ذاتی آن، دشوار است.

آقای پاول همچنین توسعه روز افزون توکن‌های غیر مثلی(NFT) را پیش بینی کرد و معتقد است که آنها یکی از روندهای اصلی در سال جاری بوده اند و روز به روز «بزرگ‌تر و بزرگ‌تر» خواهند شد.

پاول همچنین پیش‌بینی ناخوشایندی از دلار آمریکا ، ارائه کرد و مدعی شد که ارزش دلار به صفر می‌رسد و خواهان انباشت سوخت و شیر از مردم شد. مدیر عامل کراکن انتظار دارد که نرخ بهره به محدوده منفی خود کاهش یابد:

 “نرخ بهره منفی خواهد شد، بنابراین ارزهای خود را به دلار نگه ندارید.”

انتظار می‌رود فدرال رزرو در نشست روز چهارشنبه خود اعلام کند که به تسهیلات پولی پایان می دهد و شرایط را در راستای نخستین افزایش نرخ بهره در سال‌های اخیر فراهم کند.

گفتنی است که رشد شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده اخیراً به بالاترین میزان سالانه خود در نزدیک به چهار دهه رسیده است.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها