|
کدخبر: 223636

اجاره فارم رمزارز با قیمت نجومی / میلیاردرها استخراج می‌کنند!

اگر گشت و گذاری در آگهی های فضای مجازی داشته باشید، با آگهی های اجاره فارم رمزارز رو به رو خواهید شد که ودیعه میلیاردی و اجاره ماهانه میلیونی دارند.

اقتصاد اجاره فارم رمزارز با قیمت نجومی / میلیاردرها استخراج می‌کنند!

در ایران با رونق ارزهای دیجیتال، بحث استخراج رمز ارز مطرح شده است و از سویی به واسطه تأمین انرژی، توانیر به بحث استخراج ورود جدی کرده است. قرار بر این بود که از مهرماه استخراج رمز ارز قانونی شود اما تا به امروز شاهد کارشکنی‌های توانیر و وزارت صمت، صنعتگران رمز ارز بلاتکلیف مانده‌اند. در سایه این بلاتکلیفی شاهد انتشار آگهی‌های اجاره فارم هستیم. آگهی‌های فارم های اجاره‌ای با قیمت‌های نجومی را در ادامه بررسی می‌کنیم.

نمونه آگهی‌های اجاره فارم رمز ارز

در یکی از آگهی‌ها فرد مدعی شده است، شرکتی واقع در شهرک صنعتی دارد که در محیطی امن به همراه ۵ مگاوات برق از شبکه سراسری همراه با کلیه مجوزات قانونی مربوط به رمز ارز از وزارت صمت، اداره برق و شرکت شهرک‌های صنعتی است. ودیعه این فارم ۳ میلیارد تومان است و اجاره ماهانه هم به صورت توافقی مشخص می‌شود. نکته مهم ودیعه فارم است که قابل تبدیل به اجاره ماهانه نیست و برای راه‌اندازی فارم حداقل باید ۳ میلیارد تومان هزینه کنید.

فارم1

در آگهی دوم زمینی با متراژ ۲۰۰ متر و ۲۴۰ کیلو وات برق اختصاصی است که به ادعای آگهی‌دهنده کلیه مجوزات قانونی را دارد. در این آگهی هم ودیعه و هم اجاره ماهانه توافقی است و باید پای مذاکره بیایید تا قیمت‌ها مشخص شود.

فارم2

برای راه‌اندازی فارم چقدر باید هزینه کرد؟

اگر زمین را داشته باشید، برای راه‌اندازی فارم باید حدود ۳۰۰ میلیون هزینه کنید.

برق‌دزدی فارم های غیر مجاز

اگر چه خیلی از این آگهی‌ها مدعی هستند، مجوزهای قانونی را دارند اما در اصل بیشتر این مجوزها واقعی نیستند. این افراد شما را ترغیب به استفاده از برق غیرقانونی می‌کنند و در نهایت هم سود اصلی به جیب آن‌ها می‌روند.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها