|
کدخبر: 218902

۶ ارز دیجیتالی که این هفته باید زیر نظر داشته باشید

قبل از این‌ که بیت کوین در هفته گذشته از اوج تاریخی خود در بالاتر از ۶۸ هزار دلار به محدوده ۵۵ هزار دلار سقوط کند و اکثر آلت کوین‌ها را هم با خود به پایین بکشاند، بازار کریپتو شش هفته متوالی رشد تقریباً بدون وقفه‌ای را تجربه کرده بود.

اما به محض این‌که بازار قرمز شد، بسیاری از معامله‌گران در برابر سه دشمن قدیمی، یعنی ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) تسلیم شدند.

در این میان، معامله‌گران باتجربه حوزه کریپتو می‌دانند که دوره‌های اصلاح نیز می‌توانند فرصت‌های سودآوری را ایجاد کنند. امتیاز ™VORTECS که اختصاصی وبسایت کوین تلگراف است، ده آلت کوین با بهترین عملکرد را در هفته گذشته شناسایی کرده که حتی در زمان ریزش گسترده بازار، این آلت کوین‌ها همچنان در حال صعود بودند.

امتیاز ™VORTECS یک الگوریتم معاملاتی مبتنی بر یادگیری ماشین است که شرایط تاریخی و فعلی بازار دارایی‌های دیجیتال را برای کمک به تصمیم‌گیری معامله‌گران مقایسه می‌کند. این معیار مجموعه‌ای از شاخص‌های کمی، از جمله مومنتوم قیمت، احساسات اجتماعی و فعالیت‌های معاملاتی را در نظر می‌گیرد تا به امتیازی برسد که شرایط فعلی یک رمزارز را در مقایسه با داده‌های تاریخی، صعودی، خنثی یا نزولی ارزیابی می‌کند. امتیاز ™VORTECS برابر با ۸۰ یا بالاتر، یک شرایط کاملاً صعودی برای ۱۲ تا ۷۲ ساعت آینده در نظر گرفته می‌شود.

جدول زیر ده آلت کوین را نشان می‌دهد که بازدهی قابل‌توجهی در ۱۱ تا ۱۸ نوامبر داشته‌اند؛ هفته‌ای که بیت کوین از ۶۸ هزار دلار به ۵۵ هزار دلار سقوط کرد. آلت کوین‌هایی که به صورت پررنگ مشخص شده‌اند، آن‌هایی هستند که قبل از رسیدن به اوج هفتگی خود، به امتیاز VORTECS™ ۸۰ یا بالاتر دست یافته بودند.

 

آلتکوین

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها