|
کدخبر: 218311

واردات تخم مرغ از ترکیه به ایران

رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن گفت: تخم‌مرغ از ترکیه وارد ایران شده است، درصورتی‌که نیاز به واردات تخم‌مرغ نداریم ولی دولت برای اطمینان از عرضه کافی تخم‌مرغ به بازار این واردات را انجام است.

حمید کاشانی در خصوص وضعیت قیمت و عرضه تخم‌مرغ به بازار بر اساس فهرست اعلام‌شده اقلام خوراکی، گفت: در حال حاضر تخم‌مرغ درب مرغداری پایین‌تر از قیمت مصوب، شانه‌ای ۳۸ هزار تومان عرضه می‌شود همچنین هر مقدار تخم‌مرغی که تولید داشته باشیم به بازار توزیع می‌کنیم.

وی در خصوص واردات تخم‌مرغ از ترکیه بیان کرد: تخم‌مرغ از ترکیه وارد ایران شده است، درصورتی‌که نیاز به واردات تخم‌مرغ نداریم ولی دولت برای اطمینان از عرضه کافی تخم‌مرغ به بازار این واردات را انجام است.

کاشانی درباره عرضه و اطمینان از میزان کیفیت تخم‌مرغ در سامانه بازرگام اظهار کرد: در خصوص عرضه تخم‌مرغ در سامانه بازرگام با تعاون روستایی همکاری می‌کنیم همچنین تفاهم‌نامه‌ای را پیشنهاد داده‌ایم که انعقاد کنیم تا فروش تخم‌مرغ به‌صورت اینترنتی توسط این سامانه انجام شود.

رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار میهن گفت: تخم‌مرغ به قیمت مصوب شانه‌ای ۴۳ هزار تومان توسط این سامانه عرضه می‌شود و کیفیت تخم‌مرغ در این سامانه با مغازه یا فروشگاه زنجیره‌ای هیچ تفاوتی ندارد و همان تخم‌مرغ که در فروشگاه‌ها و مغازه عرضه می‌شود در این سامانه نیز قرار دارد.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها