|
کدخبر: 216527

پیش بینی رشد ۴ میم کوین برتر تا پایان ماه

این روزها بازار میم‌کوین‌ها داغ است و بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها برای کسب سود بیشتر به سمت این کوین‌ها گرایش پیدا کردند. کدام میم‌کوین برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت مناسب‌اند؟

چند وقتی‌ است که تعداد میم‌کوین‌ها آنقدر زیاد شده که دیگر انتخاب سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت روی اینگونه ارزها بسیار سخت شده است اما در حال حاضر برخی میم‌کوین‌ها ارزش زیر نظر گرفتن را دارند و کارشناسان خارجی عقیده دارند احتمالا این میم‌کوین‌ها پتانسیل دو تا ده برابر شدن قیمت در هفته آینده را دارند.

فلوکی راکت (RLOKI)

این ارز یک میم‌کوین است که به نام سگ شیبا اینوی ایلان ماسک نام‌گذاری شده و محتوای تیم حول محور فوکی، سگ ایلان ماسک می‌چرخد.

این میم‌کوین دیروز در سایت‌ کوین‌مارکت‌کپ لیست شد اما متاسفانه قیمت این ارز کاهش پیدا کرد.

این ارز در حال حاضر در رتبه ۳۰۰۰ مارکت‌کپ قرار دارد و حدود ۱۱ میلیون دلار ارزش بازار دارد.

این ارز در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۰ درصد ریزش کرده است.

دوج‌راکت (GOGERKT)

این میم‌کوین به نوعی پاداشی برای نگهدارندگان ارز دیجیتال دوج‌کوین است. دارندگان دوج‌کوین روی زنجیره بایننس اسمارت‌چین این ارز را به عنوان پاداش دریافت می‌‎کنند.

این ارز در روز هفتم ماه نوامبر شروع به کار کرده و ارزش بازاری معادل ۷۳۳ هزار دلار دارد. در صورت موقفیت تیم بازاریابی می‌تواند ۲ یا ۳ برابر شود.

این ارز دیجیتال اخیرا یک مجموعه NFT را به طور موفق پیش‌فروش کرده و روی شبکه اتریوم فعالیت می‌کند. همچنین مجموعه NFT دارد که در بازار آزاد معامله می‌شوند.

این ارز دیجیتال قصد دارد جایگزینی برای سکه‌های میم بدون هدف باشد و در حال حاضر ارزش بازاری حود ۶۰ میلیون دلار دارد.

دوج ایلان در رتبه ۵۱۲ بازار رمزارزها قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۰ درصد رشد کرده است.

شیبا اینو (SHIB)

اگر فکر می‌کنید که ارز دیجیتال شیبا اینو برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت مناسب نیست ممکن است سورپرایز شوید. این ارز بارها رشدهای شارپی را تجربه کرده و بسیاری با سرمایه‌گذاری در این ارز سودهای نجومی دریافت کردند.

ماه دسامبر در راه است و همه ما می‌دانیم که بازار رمزارزها در این ماه داغ است. اصلا تعجبی ندارد که شیبا دوباره پرواز کند و سودهای نجومی حاصل کند.

 

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها