|
کدخبر: 214820

پیش بینی قیمت دلار از مسیر درهم

بازار ارز امروز یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ باتوجه به پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم و دلار فردایی با کاهش روبه‌رو می شود.

اقتصاد پیش بینی قیمت دلار از مسیر درهم

بازار ارز تهران در اولین روز هفته جاری شاهد پیشروی قیمت ها بود. قیمت دلار روز گذشته ۱۱۰ تومان بالا رفت و با ۲۷ هزار و ۷۴۰ تومان معامله شد. اسکناس آمریکایی در ادامه روند معاملاتی دیروز در ساعت ۱۷: ۰۰ به وقت تهران بر روی ۲۷ هزار و ۸۷۰ تومان قرار گرفت. روز گذشته روز صعود قیمت اونس طلا ، قیمت درهم و شاخض بورس نیز بود.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار بر روی۲۷ هزار و ۷۵۰تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت نقدی روز شنبه ۱۲۰تومان پایین تر بود. جمعه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۷ هزار و ۶۸۰ تومان قرار داشت.

بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال کاهش قیمت رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ روند نزول را دنبال می کند.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در انتهای معاملات نقدی روز شنبه با ۷ هزار و ۵۸۰تومان بسته شد. قیمت درهم پشت خطی بعد از ظهر روز پنجشنبه هفته پیش۷ هزار و ۵۳۰ تومان نرخ گذاری شد که نسبت به قیمت درهم در بازار نقدی روز شنبه ۵۰ تومان پایین تر بود. قیمت درهم پشت خطی دیروز ۷ هزار و ۵۷۰تومان اعلام شد.

قیمت طلایی درهم در جمعه شب گذشته ۷هزار و ۵۴۰ تومان برآورد شد اما شب گذشته قیمت طلایی درهم نسبت به این قیمت ۳۰ تومان بالا رفت و بر روی ۷هزار و۵۷۰ تومان قرار گرفت.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در نیمه روز گذشته بروی ۲۷ هزار و ۸۳۰ تومان قرار داشت اما در آخرین ساعات معاملات شب گذشته با ۲۷ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد. این قیمت نسبت به روز شنبه ۱۰ تومان پایین تر بود. این بدین معناست که معامله گران فردایی بازار ارز امروز یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ را کاهشی پیش بینی کرده اند.

اثر مواضع تندروها بر بازار

فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس که از مخالفان سرسخت برجام است در رشته توئیتی نوشت: اگر هم قرار است آمریکا با ما مذاکره‌ای داشته باشد بایستی در کنار ۵ کشور دیگر بنشیند و همسطح آنها باشد.اگر مردم استقلال می‌خواهند و بنای حل مشکلات معیشتی را دارند بایستی بدانند که قدرت سخت، پشتیبان قدرت نرم در مذاکرات است.

باید دید در ادامه مسیر سیاسی اظهارات تند برخی چهره‌های سیاسی بر بازار تاثیر می‌گذارد یا پالس‌های طرف‌های برجام برای بازگشت به میز مذاکره.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر