|
کدخبر: 212663

شوک کشورهای خاورمیانه به بازار ارزهای دیجیتال

کوین اولری(Kevin O’Leary)، سرمایه‌گذار مشهور (معروف به «آقای شگفت‌انگیز» در سریال تلویزیونی ABC Shark Tank) می‌گوید که صندوق‌های دولتی در عربستان سعودی و امارات متحده عربی (UAE) «فرصت واقعی» را برای تغییر بازار ارزهای رمزپایه نشان می‌دهند.

اولری در مصاحبه اخیر با آنتونی پومپ پومپلیانو(Anthony “Pomp” Pompliano) در بست بیزینس شو(Best Business Show)، گروه سرمایه‌گذارانی را که معتقد است در رشد بازارهای رمزنگاری بیشترین تأثیر را خواهند داشت، نام برد.

به گفته این سرمایه گذار کانادایی، صندوق های دولتی در خاورمیانه، فرصتی عظیم و متحول کننده برای دارایی های دیجیتال میباشد.

به گزارش Daily Hodl، اولری گفت:

«فرصت واقعی با دفاتر خانوادگی یا صندوق‌های پوششی که خارج از خاورمیانه فعالیت می‌کنند، نیست. پول واقعی در صندوق های دولتی واقعی در عربستان سعودی و امارات متحده عربی است. میلیاردها و میلیاردها و میلیاردها دلار است.

آنها هنوز به ارزهای رمزپایه اختصاص نداده اند. وقتی این اتفاق افتاد، بازتاب آن را در قیمت بیت کوین خواهید دید. هیچ سوالی در مورد آن وجود ندارد. آنها چنین دیدگاه های بلندمدتی در این صندوق ها دارند و این سرمایه ها بسیار بزرگ است.»

به گفته اولری، تخصیص ۱ درصد از صندوق های دولتی عربستان و امارات می تواند تأثیر زیادی بر بازارهای رمزنگاری داشته باشد. این سرمایه گذار مشهور، استراتژی خود را توضیح داد و ادعا کرد که وجوه منضبط هستند و از یک اصل “تنوع ریسک” پیروی می کنند، که معمولاً در یک دارایی یا سهام، از ۵ درصد تجاوز نمی کند.

با این حال، اولری گفت که این وجوه نشان دهنده برخی از “بزرگترین استخرهای سرمایه در جهان” هستند و یک تعهد چند میلیارد دلاری می تواند قیمت بیت کوین را سر به فلک بکشد. او همچنین اظهار داشت که با چندین سرمایه‌گذار خاورمیانه در تماس است و آن‌ها «بلافاصله فقط برای بیت‌کوین به ۱ تا ۳ درصد، خواهند رسید».

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها