|
کدخبر: 211067

یارانه ۴۸۰ هزار تومانی برای این افراد

اظهارات سید احمد خادم معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ، در رابطه با کمک معیشتی معلولان که به آنها پرداخت شده است.

سید احمد خادم معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ، در رابطه با کمک معیشتی معلولان اظهار کرد: طبق ماده ۲۷ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، کمک معیشتی کمک هزینه‌ای است که از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به توانخواهان دارای معلولیت بسیار شدید و شدید که فاقد شغل و درآمد هستند، هر سه ماه یک بار پرداخت می شود و سازمان بهزیستی هم هیچ گونه دخالتی در آن ندارد.

وی درباره شرایط لازم برای دریافت کمک معیشتی گفت: اولین شرط این است که افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید باشند، همچنین پرونده کمیسیون پزشکی توانبخشی، تعیین نوع و شدت معلولیت آنها درسامانه ثبت شده باشد.

خادم افزود: همچنین افراد واجد شرایط باید ۱۸ سال و سنین بالاتر باشند. شرط استقرار در سه دهک پایین درآمدی بانک جامع اطلاعات اقتصادی اجتماعی خانوار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (دهک ۱_۳) نیز جزء شرایط است.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در پاسخ به اینکه آخرین واریزی چه زمانی بوده بیان کرد: آخرین واریزی شهریور سال جاری بود که مربوط به سه ماهه دوم است و مبلغ ۴۸۰ هزار تومان، معادل ماهیانه ۱۶۰ هزار تومان به آنها پرداخت شده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ناشناس ارسالی در

    یارانه حق تمام مردم ایران هست و متاسفانه همه نیازمند هستند مگر سهم الارث به وراث غنی نمی رسد ! این هم سهم الارث هر ایرا نی از ایران وزادگاه خودش هست ۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها