|
کدخبر: 210062

عبور بیت کوین از مقاومت ۶۳ هزار دلاری

بیت کوین روز گذشته توانست مقاومت ۶۳۰۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد و با توجه به شرایط فعلی بازار این احتمال وجود دارد که قیمت در میان‌مدت از ۶۵۰۰۰ دلار هم عبور کند.

اقتصاد عبور بیت کوین از مقاومت ۶۳ هزار دلاری

بیت کوین روز گذشته یک حرکت صعودی گسترده را از سطح ۶۲۰۰۰ دلار آغاز کرد و توانست کمی بعد مقاومت کلیدی ۶۳۰۰۰ دلاری را هم پشت سر بگذارد و موقعیت خود را بالای میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ ساعته حفظ کند.

در ادامه قیمت از مقاومت ۶۳۵۰۰ دلاری هم عبور کرد و به اوج چندهفته‌ای خود در ۶۴۴۴۸ دلار رسید. اکنون قیمت تا حدودی اصلاح شده و به زیر ۶۴۰۰۰ دلار رسیده است. نزدیک‌ترین حمایت در محدوده ۶۳۷۰۰ دلار و مقاومت سطح ۲۳.۶ درصد اصلاحی فیبوناچی قرار گرفته است. گفتنی است که در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی قیمت از ۶۱۳۲۰ دلار تا سقف ۶۴۴۴۸ دلاری تنظیم شده است.

نقطه مقاومت و حمایت بیت کوین کجاست؟

عبور کامل کندل قیمت از مقاومت ۶۴۲۵۰ دلاری راه را برای رشد بیشتر بیت کوین باز می‌کند. مقاومت کلیدی بعدی در سطح ۶۴۲۰۰دلار خواهد بود و عبور از این سطح می‌تواند قیمت را به ۶۶۵۰۰ دلار برساند. در صورت ادامه روند صعودی، رسیدن به ۶۸۰۰۰ دلار هم محتمل خواهد بود.

اگر بیت کوین نتواند از مقاومت ۶۴۲۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است قیمت در ادامه با اصلاح مواجه شود و در این صورت نزدیک‌ترین حمایت در ۶۳۷۰۰ دلار خواهد بود.

حمایت کلیدی قیمت در محدوده ۶۲۸۵۰ دلار و مقاومت سطح ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی قرار گرفته است. همان طور که گفته شد، در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی قیمت از ۶۱۳۲۰ دلار تا سقف ۶۴۴۴۸ دلاری تنظیم شده است. اگر حمایت خط روند صعودی (خط آبی) درون نمودار هم شکسته شود، ممکن است قیمت تا حمایت ۶۱۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته سقوط کند.

شاخص مکدی (MACD)، آهسته‌آهسته از محدوده صعودی خارج می‌شود و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم بالای سطح ۵۰ قرار گرفته است.

همان‌ طور که گفته شد، ۶۲¡۵۰۰ و ۶۱¡۸۵۰ دلار حمایت‌های کلیدی بیت کوین هستند و ۶۴¡۲۰۰، ۶۵¡۵۰۰ و ۶۶¡۵۰۰ دلار به‌عنوان مقاومت‌‌‌های پیش روی قیمت عمل می‌کنند.

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر