|
کدخبر: 208698

خبر خوش درباره شرایط اقتصادی بهتر ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: باید مشکلات مردم مناطق مختلف را از نزدیک دید و لمس و برای گره گشایی تلاش کرد. در دولت سیزدهم اینگونه نیست که دیواری بین مردم و مسئولان کشیده شود.

اقتصاد خبر خوش درباره شرایط اقتصادی بهتر ایران

سید محمد حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان که با حضور مسئولان ادارات دولتی، ائمه جمعه و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد شرکت کرد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات از زبان مسئولان این شهرستان ها، گفت: وجود مشکلات به معنای این نیست که ما تلاش نکنیم، همه ارکان دولت و قوای سه گانه دارند شبانه روز تلاش می‌کنند که شرایط بهتری بر کشور حاکم شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر وقفه‌ای در روند خدمت‌رسانی به کشور صورت گرفت و اکنون باید این موضوع جبران شود و در همین مدت کوتاه هم کارهای بزرگی انجام شده است.

حسینی اظهارکرد: باید در بین مردم بود و مشکلات مردم مناطق مختلف را از نزدیک دید و لمس کرد و برای گره گشایی تلاش کرد. در دولت سیزدهم اینگونه نیست که دیواری بین مردم و مسئولان کشیده شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری اضافه کرد: نگاه ما باید به کل کشور باشد و برای همین رئیس‌جمهوری و مسئولان هر هفته به مناطق مختلف کشور سفر می‌کنند. در گذشته برخی حتی حاضر نبودند تا مجلس بروند و بودجه را تقدیم کنند اما امروز می‌بینیم که آقای رئیسی حتی به روستاهای مختلف هم سفر می‌کنند و از نزدیک با مردم به گفت‌وگو می‌نشیند.

وی افزود: امروز فصل جدیدی در خدمتگزاری به مردم آغاز شده و هر کس در هر جایی که می‌تواند باید به مردم خدمت کند و کار کند و برای آبادی کشور تلاش کند.

حسینی در ادامه با اشاره به واکسیناسیون گسترده مردم در دولت سیزدهم گفت: قبلا گفته می‌شد برای تهیه واکسن باید FATF را بپذیریم یا تحریم‌ها برداشته شود و اینکه شاید واکسیناسیون سال‌ها طول بکشد ولی در دولت سیزدهم دیدیم در ظرف یک ماه ۵۰ میلیون دوز واکسن وارد و تزریق شد، این نشان می‌دهد که اگر حرکت و تلاش کنیم، راه‌ها باز خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در ادامه با اشاره به بحث تعارض منافع گفت: متاسفانه عده‌ای یک باندهای مافیایی در جاهای مختلف تشکیل داده بودند و اجازه نمی‌دادند بخش خصوصی وارد شود و نیازهای کشور را تامین کند.

وی افزود: الان یک دولت انقلابی شکل گرفته و سرمایه‌های مختلف کشور و جوانان دور هم جمع شده‌اند و یک تیم بسیار خوب برای خدمت ایجاد شده است. انرژی، انگیزه، خلاقیت، توان و ابتکار جوانان و مهارت، تجربه و دانشی که در پیشکسوتان است دست به‌دست هم داده‌اند و قرار است تا کشور شرایط بهتری داشته باشد.

وی گفت: قطعا وقتی ما با عزت و توانمندی حرکت کنیم دنیا هم ناچار خواهد شد در مقابل ما تمکین کند و همراه خواهد شد، ولی اگر از موضع ضعف و استیصال و ناتوانی برخورد کنیم آنها هم دائم امتیاز می‌خواهند.

 

منبع: ايسنا
  • یک فرهنگی ارسالی در

    اقای حسینی اینکه رییس جمهور برای تقدیم ب ودجه به مجلس نیامد چون شما و امثال شما ب ا ان طرز تفکر متحجرانه اتانلایق این کار نیستید و کوچک تر از ان هستید

ارسال نظر