|
کدخبر: 208143

نقشه امریکا برای بازار ارزهای دیجیتال

مدیر عامل بانک آمریکایی "جی‌پی‌مورگان" طی اظهاراتی اعلام کرد که ارزهای رمزپایه تحت نظارت قرار خواهند گرفت چرا که نگرانی در مورد استیبل کوین ها (ارزهای دیجیتال باثبات) و طبقه دارایی ها در واشنگتن در حال افزایش است.

جیمی دیمون، مدیر عامل بانک آمریکایی "جی‌پی‌مورگان" JPMorgan طی اظهاراتی اعلام کرد که ارزهای رمزپایه تحت نظارت قرار خواهند گرفت چرا که نگرانی در مورد استیبل کوین ها (ارزهای دیجیتال باثبات) و طبقه دارایی ها در واشنگتن در حال افزایش است.

دیمون در جلسه عضویت سالانه مؤسسه بین‌المللی دارایی (IIF)، که امسال دوباره به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: بلاک چین می‌تواند واقعی باشد، استیبل کوین ها می توانند واقعی باشند.

وی افزود: مهم نیست که هر کس در این اتاق چه فکری در باره آن می کند، یا این که هر آزادیخواهی و هر شخص دیگری چه فکری می کند، دولت آن را تنظیم می کند.

شبکه خبری بلومبرگ طی ماه جاری میلادی گزارش داد که تلاش وزارت خزانه داری برای نظارت بر استیبل کوین ها در راستای اعمال مقررات در مورد آنها مانند بانک ها است.

دیمون نظرات قدیمی خود را در مورد بیت کوین تکرار کرد اما بین نظر شخصی خود و نحوه برخورد بانک JPMorgan با این ارز دیجیتال، تفاوت قائل شد.

دیمون گفت: من شخصا فکر می کنم بیت کوین بی ارزش است. مشتریان ما بزرگسال هستند، آنها مخالف هستند؛ این چیزی است که بازارها را ایجاد می کند بنابراین اگر بخواهند برای خرید بیت کوین دسترسی داشته باشند، ما نمی توانیم آن را محصور کنیم، اما می توانیم به آنها دسترسی مشروع و تا حد امکان پاک دهیم.

گردهمایی یک هفته ای مؤسسه بین‌المللی دارایی روز دوشنبه با حضور رهبران امور مالی از جمله جیمی دیمون و جس استلی، رئیس بانک بارکلیز آغاز شد.

 

منبع: تسنیم
  • مردم زجر کشیده ایران ارسالی در

    کاش به مشکلات خودمون رسیدگی میکردیم اون اونوره دنیاس بکشین ازش بیرون دیگه بسه م ردم خسته شدنگوه زدین تو اوقات مردم رفت اخه امریکا به من چه به اون چه به مر دم چه اگه راست میگین مشکلات مردم رو حل ک نید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها