|
کدخبر: 206839

سرمایه گذاران دوج کوین سود از دست می دهند

دوج کوین پس از بازیابی 40 درصدی از کف نوسان 29 سپتامبر(7مهر) در 0.193 دلار ، در حال اصلاح است. علیرغم خوش بینی از بازار به موجب روند صعودی DOGE در طول هفته گذشته، به نظر می رسد که این آلت کوین در حال از دست دادن سود های روز های گذشته است.

با کاهش میانگین متحرک ساده 50 (SMA) به زیر SMA 200 ، تقاطع مرگ (death cross) در نمودار روزانه شکل گرفته است. این اندیکاتور تکنیکال حاکی از احتمال فروش یکجا و ارزان DOGE است. این الگو تنها زمانی در نمودار یک دارایی قابل ملاحظه است که میانگین متحرک کوتاه مدت به زیر میانگین متحرک بلند مدت کاهش یابد.

با توجه به شکل گیری سقف ها و کف های بالاتر ، این میم کوین همچنین یک مثلث متقارن در نمودار روزانه خود ایجاد کرده است. با توجه به سیگنال فروش فوق ، خرس های دوج کوین به احتمال زیاد قصد دارند قیمت را به سمت خط روند پایینی مثلث پیش ببرند و سپس دوج کوین می تواند به جهت گیری بعدی خود را تعیین کند.

دوج کوین پس اصلاح به سطح اصلاحی 38.2٪ فیبوناچی در 0.232 دلار ، ممکن است که از SMA 100 روزه در 0.240 دلار بازیابی شود. اما  افزایش فشار فروش منجر به ادامه روند نزولی DOGE خواهد شد و قیمت به SMA 20 روزه  در 0.220 دلار کاهش می یابد. با کاهش قیمت به زیر آن ، دوج کوین در مسیر تارگت 15درصدی به سمت سطح اصلاحی 23.6 درصدی فیبوناچی در 0.204 دلار قرار می گیرد.

 حجم معاملات از ابتدای ماه ژوئن (تیر) به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و سفارشات فروش همچنان بر بازار دوج کوین تسلط دارند. شاخص آرمز (TRIN) ، که احساسات کلی بازار را ارزیابی می کند ،حاکی از آن است که خرس ها با فشار فروش بیشتری بر فشار خرید غلبه کرده اند.

برای اینکه قیمت دوج کوین شروع به بازیابی کند ، باید از SMA 50 روزه که با سطح اصلاحی 50 درصد فیبوناچی در 0.254 دلار همسطح است ،  جهش یابد. اگر گاوها بتوانند قیمت را در برابر فشار بسیار بالای فروشندگان ،بالا ببرند ، این میم کوین سپس ، SMA 200 روزه در 0.264 دلار را هدف قرار خواهد داد و به دنبال آن ، سطح اصلاحی 61.8٪ فیبوناچی در 0.277 دلار تارگت بعدی است که خط روند بالایی الگوی تکینکال حاکم است.

با عبور دوج کوین از مرز های مقاومتی بعدی در الگوی تکنیکال حاکم ، می توان انتظار رشد 64 درصدی آن را داشت.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها