|
کدخبر: 205345

اختصاصی گسترش نیوز:

هدف گذاری بزرگ سازمان توسعه تجارت برای افزایش صادرات غیرنفتی کشور

رییس سازمان توسعه تجارت گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و تدابیری که با همفکری با فعالان تجاری کشور ترتیب داده ایم تا ۴ سال آینده صادرات غیرنفتی کشور به میزان ۳۵ میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

اقتصاد هدف گذاری بزرگ سازمان توسعه تجارت برای افزایش صادرات غیرنفتی کشور

علیرضا پیمان پاک در نشست هم اندیشی روسای اتاق بازرگانی و جمعی از صادرکنندگان که امروز در محل سالن اجتماعات خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: یکی از موضوعاتی که در دوره جدید سازمان توسعه تجارت به طور قطع مدنظر قرار خواهد گرفت ارتباط نزدیک با عوامل و نقش آفرینان حوزه تجارت کشور خواهد بود. در همین راستا امیدواریم با همفکری و همکاری با تجار و فعالان تجاری و اقتصادی کشور برنامه های جدید این سازمان را عملیاتی و اجرا کنیم.

توسعه-تجارت۱

وی در ادامه به تشریح برنامه توسعه صادرات غیرنفتی کشور اشاره کرد و گفت: فرصت های بسیار بزرگی برای صادرات ایران فراهم است. متاسفانه سهم ایران در استفاده از بازارهای هدف صادراتی بسیار ناچیز است. ما بر اساس ظرفیت ها  و پتانسیل های صادراتی کشور و با برنامه ریزی هایی که به عمل آورده ایم  هدف گذاری کرده ایم تا در ۴ سال آینده ۳۵ میلیارد دلار صادرات داشته باشیم. برای رسیدن به این هدف نیز برنامه های لازم را تدوین کرده ایم که هماهنگی سیاست های تجاری و ارزی کشور یکی از همین برنامه ها است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها