|
کدخبر: 204772

آیا روش‌های کسب سود و سرمایه گذاری در طلا و مسکن را می‌شناسید؟

اقتصاد آیا روش‌های کسب سود و سرمایه گذاری در طلا و مسکن را می‌شناسید؟

اگرچه تعداد بازارهای سرمایه گذاری رو به گسترش است، اما هنوز هم سرمایه گذاری در بازارهای طلا و مسکن مزیت‌های خود را دارد. از دیرباز مردم برای سرمایه گذاری داشته‌های خود به سراغ خرید طلا یا مسکن و ملک می‌رفتند. البته این سرمایه گذاری همیشه برای افراد پرسود بوده و در حال حاضر هم سوددهی خود را دارد. اما گاهی افراد از بد بودن یا راکد بودن بازار سرمایه گذاری در طلا و مسکن شکایت می‌کنند که دلیل این موضوع را می‌توان در عدم آگاهی و آموزش کافی سرمایه گذاران جستجو کرد. در ادامه ضمن بررسی روش‌های متنوع سرمایه گذاری در طلا  و انواع سرمایه گذاری در مسکن، راه صحیح آموزش دیدن برای ورود به این بازارها در دلفین وست به شما نشان خواهیم داد. اگر شما نیز به دنبال این هستید تا بتوانید به‌صورت اصولی در بازارهای نامبرده حضور پیدا کنید، با ما همراه باشید.

انواع راه‌های ثروت سازی و سرمایه گذاری در طلا

شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که تنها راه سرمایه گذاری در طلا و ورود به بازار این فلز گرنبها، خرید طلا است. اما خرید طلا، تنها یکی از روش‌های سرمایه گذاری در این بازار است. سرمایه گذاری در طلا روش‌های متنوعی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

سرمایه گذاری روی طلای زینتی

سرمایه گذاری روی طلای آب شده

سرمایه گذاری روی سکه طلا

سرمایه گذاری روی صندوق‌های سرمایه گذاری طلا

و...

راه‌های نامبرده از جمله رایج‌ترین روش‌های سرمایه گذاری در طلا هستند که هرکس بسته به مقدار سرمایه و دانش مالی خود می‌تواند در آن‌ها فعالیت داشته باشد. باید توجه داشته باشید که هریک از روش‌های فوق، شگردهای متفاوتی برای سرمایه گذاری دارند که باید برای انتخاب آن‌ها تحت آموزش قرار بگیرید.

سرمایه گذاری در طلا

انواع راه‌های سرمایه گذاری در مسکن و بازار ملک چیست؟

علاوه بر روش‌های متفاوتی که برای سرمایه گذاری در طلا وجود دارد، انواع سرمایه گذاری در مسکن نیز وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

سرمایه گذاری در ساخت و ساز مسکن

سرمایه گذاری در مسکن‌های کلنگی

سرمایه گذاری در مستغلات

سرمایه گذاری در خرید و فروش مسکن

و .....

در کشورمان به صورت عمده از طریق تمام روش‌های فوق می‌توان در بخش مسکن سرمایه گذاری کرده و از سود انواع سرمایه گذاری در مسکن بهره گرفت. اما هر بخش آن، فعالیت‌های مخصوص به خود را می‌طلبد. برای مثال، بخش ساخت و ساز مسکن بسیار متفاوت از خرید و فروش آن است. کسی که ساخت و ساز می‌کند، باید بتواند تمام فعالیت‌ها و هزینه‌های ساخت مسکن را مدیریت کرده و به شیوه مناسبی برای آن‌ بازاریابی کند. این در حالی است که خرید و فروش مسکن، دردسرهای ساخت آن را ندارد اما کم‌سودتر است. شاید کسی که در بخش مستغلات بسیار خوب و حرفه‌ای عمل می‌کند، در خرید مساکن کلنگی نتواند عملکرد مناسبی داشته باشد. بنابراین هر بخش نیز تخصص خاص خود را می‌طلبد.

مزیت سرمایه گذاری در طلا یا مسکن نسبت به سایر بازارها در چیست؟

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، بازارهای متنوعی برای سرمایه گذاری وجود دارند که بازارهای طلا و مسکن از جمله قدیمی‌ترین آن‌ها هستند. اما این دو بازار به دلیل پتانسیل سوددهی که دارند و بخاطر اینکه در طول تاریخ، اکثراً با یک روند صعودی روبه‌رو بوده‌اند، جزو بازارهای محبوب و موردعلاقه بیشتر افراد برای سرمایه گذاری هستند. البته امن بودن این بازارها نیز دیگر دلیل محبوبیت آن‌ها است. همچنین این دو بازار به نسبت همدیگر نیز امتیازاتی دارند که افراد بسته به شرایط خود می‌توانند سرمایه خود را در یکی از آن‌ها مدیریت کنند. بهرحال توصیه می‌شود در کنار سرمایه گذاری در دیگر بازارهای مالی مانند بورس، فارکس، کریپتو و ....، حتماً بخشی از سرمایه افراد صرف خرید مسکن یا طلا شود. در این‌صورت این بخش از سرمایه‌ آن‌ها با ریسک کمتری همراه خواهد بود.

انواع سرمایه گذاری در مسکن

این در حالی است که در بازارهای جدید سرمایه، معمولاً ریسک سرمایه گذاری بسیار بالاست و قیمت‌ها نیز به سرعت در حال نوسان هستند. همین امر نیز امنیت و ثبات سرمایه گذاری در طلا و انواع سرمایه گذاری در مسکن را بیشتر در کانون توجه قرار می‌دهد. به همین خاطر بهتر است ضمن آموزش سرمایه گذاری در بازارهای جدید، طریقه صحیح سرمایه گذاری در طلا و انواع سرمایه گذاری مسکن را نیز بیاموزیم تا بتوانیم بازدهی بیشتری از فعالیت‌های مالی خود داشته باشیم.

سرمایه گذاری در طلا و مسکن را از کجا شروع کنیم؟

شاید در نگاه اول تصور شود که سرمایه گذاری در طلا یا انواع سرمایه گذاری در مسکن با خرید آن‌ها آغاز می‌شود؛ اما در حقیقت چنین نیست. چراکه وقتی شما برای خرید آن‌ها اقدام می‌کنید، به این معنی است که آمادگی کافی برای این نوع سرمایه گذاری را کسب کرده‌اید. حالا اگر شما اطلاعات کافی در مورد شیوه سرمایه گذاری خود نداشته باشید و اقدام به خرید کنید، احتمالاً سرمایه گذاری شما با موفقیت چندانی روبه‌رو نخواهد بود. بنابراین اولین مرحله برای سرمایه گذاری، آموزش دیدن است. به طوری که بتوان با رویکردها و زوایای مختلف انواع سرمایه گذاری در مسکن و طلا آشنا شد. آن‌گاه اگر با اطلاعات و آگاهی کافی به این بازارها ورود کنید، طبیعتاً نتیجه بسیار بهتری دریافت خواهید کرد. بنابراین بهتر است آموزش سرمایه گذاری در طلا یا مسکن را از یک دوره آموزشی مناسب و کاربردی آغاز نمایید. دلفین وست یک بستر غنی برای فراگیری کلیه روش‌های سرمایه گذاری در بازارهای مالی است که دوره‌های آموزشی مقدماتی و جامع خود را در آن به دانشجویانش ارائه کرده است.

آموزش سرمایه گذاری در طلا و مسکن در دلفین وست

«مستر تریدر» دوره‌های آموزش سرمایه گذاری در طلا و مسکن را به صورت جامع و کاربردی ارائه کرده است. مستر تریدر لقب حرفه‌ای «استاد محمد مهدی سامانی‌پور» است که سابقه درخشانی در سرمایه گذاری بازارهای مالی مختلف اعم از بازار طلا و مسکن دارد. بنابراین با اطمینان می‌توان روی حاصل تجربیات گرانبهای مستر تریدر حساب کرد و سرمایه گذاری خود را با دوره‌های آموزش انواع سرمایه گذاری در مسکن و طلای وی در سایت «دلفین وست» آغاز کرد.  اگر شما نیز می‌خواهید یکی از دانشجویان این دوره‌ها باشید و بتوانید به بهترین شیوه ممکن در بازار طلا یا مسکن (طبق علاقه، شرایط و سرمایه خود) سرمایه گذاری نمایید، از طریق لینک زیر به آموزش‌های مستر تریدر بپیوندید:

https://dolfinvest.com/

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها