|
کدخبر: 204217

چقدر از بورس بازان سجامی شدند؟

آخرین آمار نشان می دهد که بیش از ۱۶۶ هزار نفر در شهریور ماه در سامانه سجام ثبت نام کردند تا تعداد سجامی شده ها در کشور به بیش از ۳۹ میلیون نفر برسد.

اقتصاد چقدر از بورس بازان سجامی شدند؟

 آمار تعداد نفرات ثبت نام شده در سجام و همچنین تعداد نفرات احراز هویت شده در این سامانه نشان می دهد که در فروردین ماه سال جاری ۳۱۹ هزار و ۴۹۱ نفر، در اردیبهشت ماه ۱۳۸ هزار و ۸۸ نفر، در خرداد ماه ۷۶ هزار و ۲۱۴ نفر، در تیر ماه ۸۹ هزار و ۱۲۰ نفر، در مرداد ماه ۷۷ هزار و ۸۸۲ نفر و در شهریور ماه ۱۶۶ هزار و ۱۳۹ نفر در سامانه سجام ثبت نام کردند. بر این اساس هویت ۳۵۳ هزار و ۳۰ نفر در فروردین ماه، ۱۷۲ هزار و ۲۵۱ نفر در اردیبهشت ماه، ۱۰۱ هزار و ۱۶۵ نفر در خرداد ماه، ۱۱۲ هزار و ۲۶۳ نفر در تیر ماه، ۹۹ هزار و ۴۷۱ نفر در مرداد ماه و ۲۲۲ هزار و ۲۴۸ نفر در شهریور ماه در سامانه سجام احراز شد.

تعداد افرادی که در سامانه سجام در شهریور ماه ثبت نام کردند نسبت به اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد افزایش داشته است که دلیل آن می تواند خبری باشد که چندی پیش مبنی بر لزوم سجامی شدن از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی منتشر شد. هر چند زمانی که برای این الزام تعیین شده بود برداشته شد اما همچنان همه افرادی که دارای کد بورسی هستند باید در سامانه سجام احراز هویت شوند.

بر اساس این گزارش، سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

منبع: ایران آنلاین

ارسال نظر