|
کدخبر: 201600

اختصاصی گسترش نیوز:

اولین واکنش شورای نگهبان به طرح واردات خودرو

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: هنوز طرح ساماندهی بازار خودرو که بخشی از آن مرتبط به آزادسازی واردات خودرو است به دست شورای نگهبان نرسیده است.

اقتصاد اولین واکنش شورای نگهبان به طرح واردات خودرو

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفت و گو با گسترش نیوز اظهار کرد: هر زمانی که مصوبه دریافت شود شورای نگهبان جلسه تشکیل خواهد داد و بعد از اظهار نظرهای شورای نگهبان می‌توان توضیحات تکمیلی را ارائه کرد.

طحان-نظیف۲

وی ادامه داد: شورای نگهبان ۱۰ روز زمان دارد تا این طرح را بررسی کند و نهایتا ۱۰ روز دیگر نیز می‌تواند این زمان را تمدید کند. اما نکته اینجاست که ما هنوز مصوبه ای را دریافت نکرده ایم. این که مصوبه تا کنون به شورای نگهبان نرسیده نیز یک امر طبیعی است و کمی زمان می‌برد.

طحان نظیف در پایان اظهار کرد: ما باید جلسه تشکیل دهیم و مصوبه را دقیقا بررسی کنیم. هر زمان که این جلسه تشکیل شود و نظرات مشخص شود اطلاع رسانی در این زمینه صورت می‌گیرد. هنوز هیچ احتمالی نمی‌توان درباره تایید شدن این طرح داد چرا که متن نیز به صورت دقیق باید مطالعه شود.

گفتنی است هفته گذشته سیدمصطفی میرسلیم، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار کرد: با این اصلاحیه که درباره آزادسازی واردات خودرو است، از تشویق تولید و اشتغال جوانان جلوگیری می‌شود. با تصویب این اصلاحیه، تولید و بررسی‌های تحقیقاتی لطمه خورده و جوانان فعال در این حوزه دلسرد می‌شوند و در شورای نگهبان هم با این موضوع مخالفت خواهد شد.

پیش بینی می‌شود که تکلیف طرح آزادسازی واردات خودرو تا اواخر مهرماه از سوی شورای نگهبان مشخص شود.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    پس منتظر باش طرح رسید سه سوته تایید بفرمایید که مافیا های داخلی خون مردم را مکیدند و تف کردند.. زود باشی معطل هم نکنید

ارسال نظر