|
کدخبر: 201513

اثر طرح آزادسازی واردات روی قیمت خودروهای کره ای

بررسی روند قیمت ها در بین خودروهای کره ای بازار حاکی از افزایش قیمت ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی این خودروها در یک ماه اخیر است.

بحث آزادسازی واردات خودرو در حالی در این روزها داغ است که خودروهای وارداتی به خصوص خودروهای کره ای روز به روز در حال گران شدن هستند؛ رصد بازار خودرو از افزایش قیمت خیره کننده خودروهای گروه هیوندای در یک ماه اخیر حکایت دارد.

بررسی ها حاکی از آن است که هیوندای آزرا ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۶ مرداد ماه تا امروز ۳۵۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۲۰۱۹ این خودرو نیز در این مدت ۳۵۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

هیوندای النترا مدل ۲۰۱۸ نیز از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در ۲۶ مرداد ماه امروز به یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است و هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۷ نیز در حالی امروز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در تاریخ ۲۶ مرداد ماه به قیمت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شده است.

خودروهای گروه خودروسازی کیا نیز در یک ماه اخیر افزایش قیمت خیره کننده ای را تجربه کردند به طوری که کیا سراتو مدل ۲۰۱۸ از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در ۲۶ مرداد ماه امروز به یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو کیا اپتیما‌ مدل ۲۰۱۷ نیز در یک ماه اخیر ۲۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سانگ یانگ نیز در یک ماه اخیر افزایش قیمت ها را تجربه کردند؛ خودرو نیو کوراندو‌، پرمیوم پلاس این کمپانی در یک ماه اخیر ۵۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو رکستون G۴ این کمپانی نیز در یک ماه اخیر ۲۱۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای کره ای در جدول زیر آمده است:

جهش قیمت خودروهای کره ای موجود در بازار در یک ماه گذشته/ آزرا ۳۵۰ میلیون تومان گران شد

منبع: خبر آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    فعلا که با حلوا حلوا دهن ملت رو شیرین می کنید تا به وقتش که ...

ارسال نظر