|
کدخبر: 199113

واکنش عجیب مردم به سینگال ارزی رییس جمهور

با این که بازار ارز به اولین سخنان صریح رئیس‌جمهور درباره مذاکرات وین و رفع تحریم‌ها واکنشی هر چند موقتی اما مثبت نشان داده بود، گروهی از مردم همچنان به این دست وعده‌ها بدبینند. حتی برخی از آن‌ها این سخنان را به تله‌ای شبیه بورس سال گذشته تشبیه می‌کنند که دولت به دنبال سودجویی از آن است.

چند روز پیش ابراهیم رئیسی در گفتگوی زنده تلویزیونی موضع رسمی دولتش درباره مذاکره را عنوان کرد. او با بیان این که خواهان رفع تحریم‌ هاست، حتی به تولیدکنندگان گفت «تولید را افزایش دهید چون زمینه صادرات دارد مهیا می‌شود».

گرچه او این را در حالی عنوان کرد که تنها چند روز پیش از آن، وزیر امور خارجه‌اش اظهاراتی متضادی با او داشت، اما بازار ارز بلافاصله واکنش نشان داد.

صبح روز بعد از اظهارت رئیس‌جمهور نرخ دلار برای ساعاتی حتی تا کانال ۲۶ هزار تومانی هم عقب رفت. با این حال برخی همچنان به این دست وعده‌ها خوشبین نیستند و علت‌های متفاوتی را هم برای عدم اعتماد به سخنان رئیس دولت مطرح می‌کنند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • رض ارسالی در

    نیومده ماشاله رکورد زده دلار قث۲۳ را رسوند ۲۸ همه معیشتشون خوب شده بخصوص
    گارگر وبازنشسته وکارمند یه نون وماست میخوردیم اونم ماستش حذف شد

  • 1 ارسالی در

    این حرفها حرف صدمن یک غاز است تا وقتی مردم مرغ یامیوه یا اجناس مورد نیاز خ ود را ارزان نرخند این حرفها تاثیری ند ارد ثانیا قیمت دلار چند هزار تومان با لا می رود بعد چند صد تومان عقب می نشیند و بعد دولتیها این حرفها را شروع می کنند

  • ناشناس ارسالی در

    با این دولت هیج امیدی به رفع تحریم ها و خروج از انزوای جهانی ایران وجود ندارد و سال به سال وضعیت اقتصادی بدتر خواهد شد

  • امیر ارسالی در

    انشاالله آقای رئیسی با اراده الهی که دارن هم ریشه ظلم هم ریشه فساد اقتصادی ،ریشه فساد اجتماعی و همیه فسادگری هارو میکنن ایشون مختار زمان انشاالله خداوند حافظشون باشه

  • مالباخته درقمارخونه بورس اسلامی ارسالی در

    تله تله تله
    مردم دیگه تا قیامت به جنس شما اعتماد ندارن
    مردم خسته ازد روغ وریا وربا ودزدی بورس که بدبخت شدیم آیت الله کافیه دیگه
    سیریم از دروغ شما که همتون یکی هستین فقط لباس تزو یرتون عوض میشه
    اگه پولو بریزیم درت والت درکاسه دزدی دولت ها ی ایران تا ابد نخواهیم ریخت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها