|
کدخبر: 197922

نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

از زمانی که ارز رمزنگاری شده برتر بازار توانست سقوط خود تا مرز ۴۶۳۰۰ دلار در ابتدای ماه را جبران کند، گاوها کنترل بازار را در اختیار داشتند. همانطور که دیروز گزارش شد، آنها این دارایی را به سمت ۵۰۰۰۰ دلار و حتی فراتر از آن، هدایت کردند.

اقتصاد نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار ارزهای دیجیتال

در مقطعی از زمان، بیت کوین از مقاومت ۵۱۰۰۰ دلاری گذشت که بالاترین سطح قیمت از زمان اصلاح گسترده بازار در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) بود. با این حال، همانند چند تلاش قبلی برای غلبه بر این سطح، این بار هم BTC ریجکت شده و چند هزار دلار کاهش یافت. در حال حاضر، بیت کوین دوباره بهبود یافته و یک بار دیگر در نزدیکی تراز ۵۰۰۰۰ دلار قرار گرفته است.

ارزش بازار این ارز اکنون ۹۵۰ میلیارد دلار است، در حالی که چیرگی آن بر کوین های جایگزین همچنان بالای ۴۱ درصد باقی مانده است.

رکورد در بین آلتکوین ها

اکثر کوین های جایگزین از دیروز آرام گرفته اند. قیمت اتریوم که کمی بالاتر از ۴۰۰۰ دلار بود، نتوانست به صعود خود ادامه دهد. اصلاح سریع پیش آمده، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار را به زیر ۳۹۰۰ دلار رسانده است.

کاهش بیشتر قیمت را می توان در ارزهایی چون کاردانو (۲-٪)، ریپل (۲.۵-٪)، سولانا (۵-٪) و پولکادات (۳-%) مشاهده کرد. از سوی دیگر، بایننس کوین، دوج کوین، یونی سوآپ و لایت کوین امروز تاحدودی به رنگ سبز هستند.

امروز پالی گان مهمترین برنده در میان آلتکوین های بزرگ بازار است. MATIC تقریباً ۲۰ درصد افزایش را در تایم فریم روزانه تجربه کرده و به حدود ۱.۷۵ دلار رسیده است.

از سوی دیگر، عملکرد Quant در میان ۱۰۰ کوین برتر بازار باعث شده استQNT امروز ۲۷ درصد افزایش یافته و به ۲۵۰ دلار نزدیک شود. پس از آن، IOTA (۱۶%)¡ Axie Infinity (۱۵%)¡ Filecoin (۱۲%) و Siacoin (۱۰%) در رتبه های بعدی قرار دارند.

در نتیجه، ارزش تجمعی بازار همه دارایی های رمزنگاری شده همچنان در حدود ۲.۳ تریلیون دلار است.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها