|
کدخبر: 196119

روند صعودی ارز دیجیتال سولانا ادامه خواهد داشت؟

سولانا (SOL) علیرغم شرایط فعلی بازار ، همچنان امروز به موجب حمایت بالای خریداران و فعالیت بالای شبکه ، به سقف های تاریخی جدیدی دست می یابد.

اقتصاد روند صعودی ارز دیجیتال سولانا ادامه خواهد داشت؟

سولانا در ۲۴ ساعت گذشته جهش قابل توجهی داشته و رکورد جدید ۹۷.۶۶ دلاری را به ثبت رساند. با این حال ، فعلا موفق به تثبیت دربالای آن نشده است و در عوض به سطوح پایین تر افت کرد.

سود ماهانه سولانا در حدود ۲۰۰ درصد است. بنابراین ، به احتمال زیاد روند صعودی آن ادامه یابد، در این صورت مجدداً می توانیم شاهد رشد سولانا به سوی سطح ۹۸ دلاری باشیم. حجم معاملات فعلی حاکی از آن است که معامله گران همچنان از روند صعودی حمایت می کنند و رسیدن به سطح قیمت ۱۰۰ دلاری امکان پذیر است.

اگر SOL از مرز ۱۰۰ دلاری عبور کند ، یک روند گاوی چشمگیر شروع خواهد شد، اما با توجه به نوسانات SOL در ماه جاری، این آلت کوین هم روبه بالا و هم روبه پایین حرکت کرده است و این روند می تواند مجددا ادامه یابد. اگر سولانا به زیر سطوح فعلی کاهش یابد ، می توانیم شاهد افت آن به حمایت ۸۸ دلاری باشیم. کاهش قیمت به این محدوده منجر می شود تا خریدارن از این دارایی انباشت کنند. بنابراین همچنان احتمال افزایش SOL به ۱۰۰ دلار بالاست.

اکوسیستم شبکه سولانا برای تحول بزرگی در بستر DeFi آماده می شود. این شبکه با چین لینک همکاری کرد تا فیدهای قیمتی چینلینک (Chainlink Price Feeds) را در بستر برنامه های DeFi فراهم کند. این امر به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که در زمان صرفه جویی کنند. هدف از آن این است که توسعه دهندگان بیشتری در بستر DeFi جذب کند.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها