|
کدخبر: 194454

تحلیل‌گران به آینده کاردانو خوش‌بین هستند

رمز ارز (ADA) با رشد ۶ درصدی در شبانه‌روز گذشته توانست رکورد قیمت خود را تا ۲.۶۵ دلار جابجا کند.

اقتصاد تحلیل‌گران به آینده کاردانو خوش‌بین هستند

کاردانو توانست با تبدیل مقاومت ۲.۳۸ دلاری به سطح حمایتی جدید، از کاهش قیمت به سطح ۲ دلار جلوگیری کند. انتظار می‌رود در ۲۴ ساعت آینده روند صعودی با توجه به شدت تقاضای خریداران، ادامه پیدا کند.

جفت ارز ADA/USD با نوسان قیمت در محدوده ۲.۴۳ الی۲.۶۳ دلار در روز معامله می‌شود. علی رغم کاهش حجم ۲۱.۴ درصدی معاملات کاردانو به ارزش ۵.۲۸ میلیارد دلار، ارزش بازار آن با رشد ۵.۱ درصدی به عدد ۸۳.۱ میلیارد دلار رسیده است.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

تحلیل نمودار قیمت کاردانو در تایم فریم ۴ ساعته حاکی از تلاش خریداران بازار برای عبور از محدوده قیمتی ۲.۶ دلاری است. آن‌ها برای رسیدن به قیمت سه دلار خیز برداشته‌اند. روند گاوی بازار می‌خواهد سقف جدید روزانه را در نمودار ثبت کند اما تلاش‌های آن‌ها به نفع معامله‌گرانی است که به دنبال کسب سود از این بازار هستند.

پرایس اکشن کاردانو در ۴ هفته گذشته شاهد روند صعودی بوده است. پس از کاهش قیمت تا سطح ۰.۹۵ دلار که در ژوئن اتفاق افتاد، روند صعودی با رشد بیش از ۲۵۰ درصدی قیمت توانست رمز ارز ADA را به ارزش ۲.۵۹ برساند.

نمودار ADA/USD هفته گذشته را با کاهش ۲۰ درصدی قیمت به سطح حمایت ۱.۷ دلار آغاز کرد. خرس‌های بازار هنوز هم نسبت به سطح‌های حمایتی تشکیل شده در قیمت‌های بالاتر واکنش نشان می‌دهند و قصد دارند قیمت را به سطح قبلی بازگردانند. بازار این آلتکوین در ۴۸ ساعت گذشته بالاتر از سطح پرایس اکشن آن در حال نوسان است. با توجه به روند صعودی قوی کاردانو در دو روز گذشته انتظار می‌رود این روند تا سطح ۲.۶۸ دلار نیز ادامه پیدا کند.

تحلیل‌گران درباره کاردانو چه می‌گویند؟

تینکینگ کریپتو (Thinking Crypto) مجری برنامه یوتیوبی crypto-focused با انتشار ویدیوی از آرنولد (اسطوره بدنسازی) در توییتر خود اعلام کرد:

آدا در حال انقباض عضلات خود است و ممکن است به قیمت ۱۰ دلار برسد.

دن گمباردلو (Dan Gambardello) بنیان‌گذار Crypto Capital Venture معتقد است علی‌رغم رشد ۱۳۹۰ درصدی کاردانو در سال ۲۰۲۱، این ارز دیجیتال هنوز به ارزش واقعی خود نرسیده است. او در توییتر خود نوشت:

کاردانو تنها ۲۰ درصد از قیمت سه دلار فاصله دارد و هنوز با ارزش واقعی خود فاصله دارد.

تاریخ هارد فورک کاردانو اعلام شد؛ قراردادهای هوشمند به شبکه اصلی می‌آیند.

تیم هریسون (Tim Harrison) مدیر بازاریابی و ارتباطات IOG، شرکتی که پروتکل‌های کاردانو را توسعه می‌دهد، با اشاره به برنامه‌های آتی کاردانو عنوان کرد:

من معتقدم بسیاری از مردم هدف ما برای کاردانو و عزم و اراده ما برای رسیدن به آن را درک نکرده‌اند. اما آنها که درک کرده‌اند، می‌دانند.

تای ژن (Tai Zen) تحلیلگر رمزارزها پیش‌بینی کرده است که ارزش بازار کاردانو در دوره گاوی بعدی بازار، از سایر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند حتی اتریوم جلو خواهد زد.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر