|
کدخبر: 193906

این ارز دیجیتال به جایگاه سوم صعود کرد

کاردانو توانست با رشد خارق‌العاده خود به رکورد جدید قیمت دست یابد و سطح قیمت خود را حفظ نماید.

اقتصاد این ارز دیجیتال به جایگاه سوم صعود کرد

رشد چشمگیر کاردانو در دو هفته گذشته باعث شد که ارزش ADA به‌میزان ۸۰ درصد افزایش یابد. در روز گذشته، قیمت ADA به ۲.۵۶ دلار رسید و رکورد بالاترین قیمت کاردانو در طول تاریخ این رمز ارز شکسته شد.

از آن زمان به بعد خرس‌ها وارد میدان شده‌اند تا قیمت را به پایین‌تر از حمایت ۲.۴۵ دلاری کاهش دهند. در زمان نگارش این خبر رمز ارز کاردانو به قیمت ۲.۴۸ دلار معامله می‌شود. در ادامه امروز شاهد معامله ADA در همین محدوده قیمتی هستیم. اما موضوع مهم این است که ADA سعی دارد رشدهای چشمگیر این مدت خود را حفظ کند.

کاردانو چیست ؟ همه چیز درباره رمزارز ADA

با عرضه قریب‌الوقوع آلونزو، به نظر می‌رسد خریداران با پیش‌بینی رشد بیشتر کاردانو در آینده، برای خرید صف بسته‌اند. توسعه‌دهندگان (IOG (Input Output Global وعده داده‌اند که آلونزو در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. بالاترین رکورد قبلی کاردانو در اواسط ماه می رقم خورد و ADA در آن زمان توانست به قیمت ۲.۵ دلار برسد.

هارد فوررک آلونزو؛ قراردادهای هوشمند به شبکه اصلی می‌آیند

همه چیز برای کاردانو پیش می‌رود

ملکرد این هفته CARDANO برای سرمایه‌گذاران بسیار دلگرم کننده بوده است. در حالی که اکثر رمز ارزهای بازار به دلیل نرسیدن قیمت بیت کوین به ۴۸۰۰۰ دلار ، کاهش را تجربه می‌کردند، کاردانو در حال رشد بود. احیای مجدد بیت کوین در اواسط هفته باعث بازگشت روند صعودی به کل بازار شد و این امر باعث سرعت گرفتن فعالیت‌ها برای خرید کاردانو گردید. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین از ۴۸۰۰۰ دلار عبور کرده و به قیمت ۴۸،۷۴۸ دلار معامله می‌شود.

قیمت لحظه‌ای کاردانو

روند قوی کاردانو باعث شده است ارزش بازار این رمز ارز به بیش از ۸۰ میلیارد دلار برسد. اگر چه بایننس کوین نیز در این اواخر دستاوردهای مثبتی داشته اما رشد بایننس کوین به میزان کاردانو نبوده است. در حال حاضر ارزش کل بازار ADA تقریبا ۳ میلیارد دلار بیش از BNB (بایننس کوین) است که همین موضوع باعث شده است تا ADA جایگاه سوم ارزش بازار را به خود اختصاص دهد. اگرچه رسیدن به این جایگاه برای کاردانو یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود، اما هنوز ۳۰۰ میلیارد دلار با ارزش بازار اتریوم فاصله دارد. با گسترش قریب‌الوقوع قراردادهای هوشمند، تحلیلگران انتظار دارند این فاصله در آینده کاهش پیدا کند.

نواگراتز معتقد است هیچ‌کس در حال توسعه کاردانو نیست

در گذشته منتقدان کاردانو معتقد بودند که کاردانو یک پروژه مفهومی است که وجود خارجی ندارد و آن را متهم می‌کردند که یک زنجیره خیالی است.

در همین راستا مایک نووگراتز (Mike Novogratz) مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) این هفته اذعان داشت بر اساس صحبت‌هایی که با نزدیکان خود داشته است، توسعه‌دهندگان از توسعه کاردانو طفره می‌روند. در پاسخ به این ادعا، مدیرعامل IOG چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) با شوخ طبعی نسبت به این موضوع واکنش داد. او از جامعه کاردانو دعوت کرد تا از این به بعد هر ۱۵ آگوست به عنوان روز ورود مایک، زنجیره را بررسی کنند و تعداد پروژه‌هایی که در زنجیره در حال اجراست را به‌روز‌رسانی کنند.

تیم هریسون (Tim Harrison) مدیر ارتباطات IOG در مورد پیشرفت‌های موجود در اکوسیستم کاردانو فرصت را غنیمت شمرد و در مورد جاه‌طلبی‌های شرکت توییتی را منتشر کرد. او همچنین اضافه نمود که تعداد کمی از مقیاس آنچه در پس‌زمینه می‌گذرد باخبر هستند.

من فکر می‌کنم بسیاری از مردم اطلاع زیادی در مورد مقیاس جاه‌طلبی‌های کاردانو و عزم ما برای تحقق آنها ندارند، اما کسانی که اطلاع دارند، می‌دانند.

راه اندازی آلونزو با سرعت پیش می‌رود و این موضوع برای هولدرها بسیار هیجان‌انگیز است و با توسعه اکوسیستم، اتفاقات بیشتری پیش روی کاردانو خواهد بود.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها