|
کدخبر: 190812

طلا در ماه محرم ارزان می شود؟

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنم هفته آینده قیمت سکه و طلا تغییرات و نوسانات چندانی نخواهد داشت.

اقتصاد طلا در ماه محرم ارزان می شود؟

محمد کشتی آرای در خصوص قیمت طلا در هفته گذشته و پیش‌بینی بهای آن در هفته آینده، اظهار داشت: تغییرات اونس جهانی هفته گذشته بسیار کم بود و به طور میانگین دو دلار کاهش داشت. 

وی افزود: به این صورت که قیمت اونس جهانی در ابتدای هفته ۱۸۱۴ دلار بود و روز پنجشنبه به ۱۸۱۲ دلار رسید بنابراین میانگین دو دلار کاهش قیمت داشتیم. 

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار داشت: مجموع قیمت طلا و سکه در هفته اخیر سیر نزولی داشت و این امر به دو دلیل بود یکی اینکه قیمت ارز کاهش یافت و قیمت دلار در معاملات دلار ۲۵۰ تومان ارزان شد و عامل دوم نیز کاهش تقاضا و داد و ستدها به دلیل نزدیک شدن ایام محرم بود. 

وی ادامه داد: سکه طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان کاهش بهای هفتگی در آخرین معاملات روز پنجشنبه به ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی به قیمت ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه با کاهش ۲۰ هزار تومانی به ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش هفتگی به ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر