|
کدخبر: 190680

گسترش نیوز از کلاهبرداری تازه در فضای مجازی گزارش می دهد؛

خرید کلیه سالم ایرانی ها به قیمت ۵۰ هزار دلار!

اخیرا دیده شده برخی سودجویان سعی دارند از وضعیت اقتصادی نه چندان مساعدی که مردم با آن مواجه هستند، ایجاد درآمد کرده و آنها را به دردسر بیاندازند.

اقتصاد خرید کلیه سالم ایرانی ها به قیمت ۵۰ هزار دلار!

بیماران کلیوی زیادی در سرتاسر جهان با مرگ دست و پنجه نرم می کنند. پیوند کلیه تنها راه زندگی بخشیدن به برخی از این بیماران است. در سایر کشورهای دنیا، اگر بیماری بخواهد با پیوند کلیه به زندگی بازگردد، چاره‌ای ندارد جز اینکه در صف اهدای کلیه منتظر بماند؛ اما در ایران موضوع کمی متفاوت بوده و چند سالی است که خرید و فروش کلیه در کشور رونق فراوانی گرفته و این تجارت دردناک روز به روز پررونق‌تر از قبل می‌شود.

اخیرا دیده شده برخی سودجویان سعی دارند از وضعیت اقتصادی نه چندان مساعدی که مردم با آن مواجه هستند، ایجاد درآمد کرده و آنها را به دردسر بیاندازند.

این افراد در شبکه های اجتماعی و همچنین بخش نظرات وب سایت های خبری پیام های تحریک آمیز و وسوسه انگیزی را منتشر می کنند که در آنها به مخاطبان وعده داده شده در صورت ورود به برخی سایت ها و یا برقراری ارتباط ایمیلی با صاحبان این وب سایت ها قادر هستند در ازای فروش هر یک کلیه سالم مبلع ۵۰ هزار دلار پول دریافت کنند.

یک نمونه از این پیام ها در ادامه آورده شده است:

آیا می خواهید اعضای بدن کلیه خریداری کنید یا می خواهید کلیه یا اندام بدن خود را بفروشید؟ آیا به دنبال فرصتی هستید تا کلیه خود را به دلیل خرابی مالی با پول بفروشید و نمی دانید چه کاری انجام دهید ، امروز با ما تماس بگیرید و ما مبلغ ۵۰۰۰۰ دلار برای کلیه شما به شما پیشنهاد می کنیم. نام من دکتر MAXWELL یک متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان BILL ROTH است.
بیمارستان ما در جراحی کلیه تخصص دارد و ما همچنین با خرید و پیوند کلیه با یک اهدا کننده زنده مقابله می کنیم. ما در هند ، ایالات متحده ، مالزی ، سنگاپور واقع شده است. ژاپن. در صورت تمایل به فروش یا خرید کلیه یا ارگان لطفا در تماس و از طریق ایمیل با ما درنگ نکنید.
با احترام

مخاطبان باید آگاه باشند که بازار خرید و فروش کلیه همواره بازاری سیاه و غیرقابل اعتماد بوده است. هرچند در سال های اخیر این پدیده رواج و توسعه غیرقابل انکاری داشته اما هیچگاه این مسئله چه نظر قانونی و شرعی و چه از نظر صرفه اقتصادی، به سود افراد نیازمندی که دست به فروش اعضای بدن خود می زنند، نبوده است.

  • فاطما ارسالی در

    ازبس گرانی تورم بیکاری گرانی مسکن ماشین روی همه فشارآورده که مجبوربه فروش کلیه شدن خداازتون نگذره بااین مملکت گل و بلبل

  • ناشناس ارسالی در

    این دیگه خیابون نمیخواد بچسبونی توی کانا ل ها بفرست یا خود بیمارستان ها دم درش دو سوته بردن در اوردن که خودت هم متوجه نمی شی به کی دادی رفت توی خیابون همه مثل هم بد بخت هستیم که حیران وسرکشته میچرخیم او نی که پول داره که کنار خیابون نمیکرده با بام جان

  • بهمن بابا ارسالی در

    کلیه با گروه خونی AB+ بعلت پاره ای مشکلا ت واگذار میشود فوری فوری ۰۹۳۰۵۸۰۳

  • ناشناس ارسالی در

    فروش کلیه A+۰۹۱۴۶۸۵۵ به قیمت توافقی

  • محمد هستی ارسالی در

    کلیه فروش داریم فوری فوری به پول نیاز دا ریم گوره خون من ب مصیت هستی محمد هستی از کرج اندیشه فاز یک سالم سالم هستم قمیت م ناسب ترین است.

  • موسی یانپی ارسالی در

    سلام کلیه ومغزاستخوان فروش گروه خونیB+سن 33 با من تماس بگیرید 0936912****

ارسال نظر