|
کدخبر: 190403

این بدلکار شایعه مرگ ارشا اقدسی را پخش کرد

این شایعه پردازی‌ها بیشتر از وضعیت ارشا حال خانواده و دوستان او را دگرگون می کند. این شایعه‌ها روزی هزار بار ما را می‌کشد و زنده می‌کند.

حوادث این بدلکار شایعه مرگ ارشا اقدسی را پخش کرد

مهنوش مرادی، یکی از دوستان نزدیک ارشا اقدسی که این روزها همراه با خانواده او در لبنان به سر می‌برد، با تکذیب خبر درگذشت او که دوباره منتشر شده است، تاکید کرد: ارشا زنده است! تا زمانی که نفس می‌کشد، زنده است! تا زمانی که یک درصد امید به زندگی او داریم، زنده است!

او که از انتشار شایعات مکرری که درباره درگذشت ارشا اقدسی منتشر شده، عصبی و اندوهگین است، در تماسی تلفنی با ایسنا با اشاره به شرایط روحی خانواده و دوستان ارشا اقدسی گفت: این شایعه پردازی‌ها بیشتر از وضعیت ارشا حال خانواده و دوستان او را دگرگون می کند. این شایعه‌ها روزی هزار بار ما را می‌کشد و زنده می‌کند.

 او اضافه کرد: هر چند از نظر خیلی‌ها یک درصد امید برای زنده ماندن ارشا، خیلی ناچیز است ولی برای ما یک دنیاست، مادر او به همین یک درصد امید منتظر معجزه است که فرزندش به زندگی برگردد.

مرادی که عضو گروه بدلکاری ارشا اقدسی است، گفت: از بیمارستان ارشا تا محل اقامت ما سه دقیقه فاصله است. چگونه ممکن است که ما از حال او خبر نداشته باشیم ولی کسانی از آن سر دنیا، بیشتر از ما در جریان حال و روز او باشند؟!

او ادامه داد: ظاهرا کسی که این شایعه اخیر را منتشر کرده، یک بدلکار است ولی او در امریکا زندگی می کند و دلیلی ندارد که چون یک بدلکار ایرانی است، حتما از حال ارشا باخبر باشد.  

مهنوش مرادی در پایان تاکید کرد: ما برای این یک درصد امید می‌جنگیم و امیدواریم معجره‌ای رخ بدهد.

ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر ایرانی که اخیرا برای همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در لبنان به سر می برد، روز چهارشنبه ششم مرداد ماه دچار حادثه ای جدی شد و از ناحیه مغز آسیب دید. او سپس به بیمارستانی در بیروت انتقال داده و به صلاحدید پزشکان به خواب مصنوعی برده شد. قرار بود روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار بگیرد ولی از آنجاکه علایم حیاتی‌اش پایین آمده بود، پزشکان دست نگه داشتند تا به شرایط ثابتی برسد.

به دنبال این وضعیت، مادر این بدلکار در ویدیویی از مردم خواست برای زنده ماندن پسر جوانش که تنها یک درصد شانس زنده ماندن دارد، دعا کنند ولی بعضی از مردم به جای دعا کردن، دنبال شایعه‌پردازی هستند.

در حال حاضر شرایط ارشا اقدسی همچون قبل است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر