|
کدخبر: 189043

خودروی محبوب ایرانی ها گران شد

پرونده ایران خودرویی ها در بازار امروز با رشد قیمت دو محصول پرطرفدار از خانواده ۲۰۶ بسته شد.

اقتصاد خودروی محبوب ایرانی ها گران شد

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دو خودرو پرطرفدار «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» در بازار رشد یک میلیون تومانی را تجربه کردند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» با رشد یک میلیونی قیمت ۲۲۶ میلیون تومان قیمت خورد و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز امروز با افزایش یک میلیون تومانی ۲۷۲ میلیون تومان در بازار معامله شد. رشد قیمت این دو خودرو در بازار در حالی ثبت شده که هرچند بازار خودرو باز شده اما مراکز شماره گذاری همچنان بسته است و کمتر معامله در بازار صورت می گیرد، اما این امر نتوانسته بر روند افزایشی قیمت خودرو اثرگذار باشد.

در کنار رشد قیمت خودروهای داخلی پرتیراژ امروز دلار هم رشد قیمت در بازار داشت، از دلار می توان به عنوان عامل اصلی تغییر قیمت در بازار یاد کرد، عاملی که ماه ها است با نوسان بسیار روبرو است و این نوسان بازار خودرو را نیز دستخوش تغییر پی در پی می کند.

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت سایر محصولات ایران خودرو امروز تغییر قیمتی نداشتند. از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

 رشد قیمت دو خودرو «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» در بازار در حالی رقم خورد که «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز بدون تغییر و با قیمت ۲۵۵ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF۷ » نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۴۱ میلیون تومان عرضه شد. «سمند LX» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و در بازار ۲۱۵ میلیون تومان قیمت خورد، «سمند سورن» هم در بازار ۲۴۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 6

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    ملاک قیمت صد بار چند سال پیش هم گفتم اینکه یک عده ای در بالاشهر به این قیمت خرید وفروش کردند ملاک قیمت نیست

ارسال نظر