|
کدخبر: 187941

بازگشت قیمت طلا به منطقه قرمز!

قیمت طلا پس از تغییر موقت در روز پنجشنبه ، دوباره به منطقه قرمز بازگشت.

طلا و نقره در نوسانات رو به پایین است. اما هر دو سطح پایین تری را تجربه کردند. در معاملات روز گذشته فلز زرد پایین ترین قیمت هزار و ۷۹۲ دلار را در هر اونس تجربه کرد و از آن زمان برای بازپس گیری ۱۸۰۰ دلار در هر اونس حرکت کرده و با قیمت ۱۸۰۷.۵۲ دلار در هر اونس معامله شد. از زمان آغاز به کار معاملات در آسیا در ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر)، نقره در نمودار ساعتی از پائین ترین تا بالاترین اوج ها را نشان می دهد.

قیمت طلا پس از تغییر موقت در روز پنجشنبه ، دوباره به منطقه قرمز بازگشت و آزمایش سطح زیر ۱۸۰۰ دلار تداوم دارد. قیمت طلا در حالی که به مرز ۱۸۰۰ دلار نزدیک می شود ، سطح پایین خود را حفظ کرده است ، زیرا دلار آمریکا در حال تقویت است.

نگرانی های شدید کووید در منطقه آسیا-آرام همچنان وجود دارد و تقاضای برای دلار را از بین می برد. جالب است که بازده خزانه داری آمریکا در سطح بالاتری باقی مانده است.

اوایل هفته جاری (۲۰ ژوئیه) که تمامی ارزهای دیجیتالی ، برای دومین بار در یک ماه شاهد کاهش چشمگیر قیمت بیت کوین بود زیرا ترس کرونا بازارهای جهان را فرا گرفت و تأثیر سرکوب جهانی رمزنگاری را بدتر بوده است.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده در جهان به زیر آستانه ۳۰هزار دلار سقوط کرد که سرمایه گذاران و بازار هشدار داده اند که می تواند دریچه ای برای پایین آوردن نرخ ارز جدید را باز کند ، زیرا بیت کوین تلاش می کرد تا به ارزشهای قبلی خود که تا ۶۴هزار دلار بود برگردد.

در روز سه شنبه ، بیت کوین حداقل ۵ درصد سقوط کرد ، این سقوط پس از هشدارهایی مبنی بر ادامه سرکوب جهانی عملیات استخراج ارزهای رمزنگاری شده و تجارت در سراسر جهان بود که ممکن است با سطح بیشتری از بی ثباتی بازار را آزار دهد.

باید در نظر داشت شرکتهایی که بیت کوین را استخراج می کنند - یک فرآیند انرژی بر - معمولاً موجودی زیادی از ارز رمزنگاری شده را در اختیار دارند ، و هرگونه اقدام به فروش باعث کاهش قیمت می شود. اما در روزهای اخیر روند بیت کوین بهبود یافته است و توانسته در بالای ۳۰ هزار دلار بماند.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر