|
کدخبر: 186176

کاهش قیمت طلا ادامه دارد؟

دبیر اتحادیه طلا اعتقاد دارد با توجه به کاهش قیمت دلار و روند کنترلی موجود در آن، قیمت طلا در آخر هفته با روند متعادل همراه با کمی کاهش همراه است.

اقتصاد کاهش قیمت طلا ادامه دارد؟

انس جهانی طلا در بازار امروز ۶ دلار افزایش یافت و به ۱۸۱۵ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار چهارشنبه با کاهش همراه بود و به یک میلیون و ۴۳ هزار تومان کاهش داشت.

در بازار امروز با وجود افزایش حدود ۶ دلاری انس جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با توجه به کاهش قیمت دلار با روند نزولی همراه بود و افزایش انس جهانی نوانست قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را افزایش دهد.

نادر بذرافشان، به افزایش انس جهانی اشاره کرد و گفت: در بازار امروز انس جهانی افزایش داشت اما قیمت‌ها در بازار داخلی به دلیل کاهش نرخ ارز روند نزولی را ثبت کرد و طلا و سکه کاهش قیمت داشتند.

دبیر اتحادیه طلا عوامل اصلی کاهش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را نبود تقاضا، کاهش قیمت دلار و از طرفی اخبار سیاسی و اقتصادی مرتبط با بازار طلا می‌داند.

با توجه به تعطیلی بازار به دلیل محدودیت‌های کرونایی و نوسان قیمت طلای داخلی و نرخ ارز بذرافشان احتمال می‌دهد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و نوسان انس جهانی زیاد نباشد قیمت طلا در پایان هفته با کاهش کمی همراه خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها