|
کدخبر: 185824

قیمت دلار کمی ریخت

قیمت دلار در معاملات صبح سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز دوشنبه ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان مبادله شد.

اقتصاد قیمت دلار کمی ریخت

در معاملات امروز -سه‌شنبه بیست و دوم تیر- در بازار آزاد تغییرات قیمت دلار اندکی کاهش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۴ هزار و ۴۶۷ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۹۸ تومانی به ۲۴ هزار و ۳۷۲ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۴ هزار و ۷۱۱ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۶۱۶ تومان کاهش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با کاهش ۱۱۹ تومانی نسبت به روز دوشنبه ۲۹ هزار و ۴۹ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۴۵۵ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۹ هزار و ۳۳۹ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز دوشنبه ۱۶ تومان افزایش داد و ۲۴ هزار و ۶۴۸ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۱۷ تومان کاهش یافت و در نیمه روز به ۲۹ هزار و ۴۶۶ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز دوشنبه ۵۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۶۰ تومان افت کرد و ۲۹ هزار و ۴۷۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۷۷۵ تومان قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه افت ۲۵ تومانی داشته است.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها