|
کدخبر: 185712

تویوتا جذاب تر از این نداریم! / قیمت ۱.۵ میلیارد تومان

تویوتا سوپرا A91 فیبر کربن ادیشن یک کوپه اسپورت عادی نیست. این خودرو در تعداد محدود تولید شده و با قطعات فیبر کربنی سبک‌وزن و عملکردی عرضه می‌شود.

اقتصاد تویوتا جذاب تر از این نداریم! / قیمت ۱.۵ میلیارد تومان

با این وجود انتظار می‌رفت که سوپرا A91-CF قیمت بالاتری داشته باشد و حالا به لطف اطلاعات منتشر شده توسط رسانه‌ها می‌توانیم جزئیات قیمتی این خودرو را بدانیم. گفته می‌شود این سوپرای سفارشی قیمت ۶۴۲۷۵ دلاری (معادل حدود ۱.۵ میلیارد تومان) داشته که شامل ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل هم می‌باشد.

به این ترتیب سوپرا A91-CF گران‌ترین سوپرای حال حاضر بوده و زمانی که تمامی آپشن ها را سفارش دهید قیمت این خودرو می‌تواند به ۶۸ هزار دلار نیز برسد.

در مقام مقایسه باید گفت سوپرا A91 ادیشن سفارشی قیمت ۵۵۹۹۰ دلاری داشته و بیش از ۸ هزار دلار ارزان‌تر از نسخه فیبر کربن می‌باشد. هنوز قیمت سایر نسخه‌های خانواده سوپرا ۲۰۲۲ منتشر نشده اما باید دانست گران‌ترین نسخه سوپرا حدود ۵۵ درصد گران‌تر از نسخه پایه سوپرا ۲.۰ مدل ۲۰۲۱ است.

البته باید دانست با این مبلغ صاحب برخی ویژگی‌های خاص می‌شود. برای مثال سوپرا A91-CF تنها به تعداد ۶۰۰ دستگاه در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

این خودرو به پیشرانه ۳ لیتری و قطعات فیبر کربنی در اسپلیتر جلو، پانل‌های جانبی و پشتی، اسپویلر و… مجهز است. از دیگر ویژگی‌های A91-CF می‌توان به رینگ‌های ۱۹ اینچی با طرح مشکی مات، کابین مشکی و قرمز و… اشاره کرد.

منبع: پدال
  • حسن ارسالی در

    جفت این رو من دارم موجود چهارپا الاغ 2م یلیارد می فروشم

  • تیمور ارسالی در

    شما بگید ۱۰۰ ملیون مردم واقعن پول ندارند

ارسال نظر