|
کدخبر: 184302

اختصاصی گسترش نیوز:

سکه به محدوده قیمتی جدید رسید

در این گزارش به آخرین تغییرات قیمتی دلار،‌یورو و انواع سکه پرداخته شده است.

اقتصاد سکه به محدوده قیمتی جدید رسید

در ساعت ۱۷ امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۰ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج‌ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۴ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۶۱۱ هزار تومان شد. همچنین هر اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۰۷ دلار و سه سنت قیمت خورد.

قیمت سکه در آغاز سال جدید ۱۱ میلیون تومان بود که به‌تدریج روند نزولی را شروع کرد تا به بهای ۹ میلیون تومان رسید. از نیمه اردیبهشت‌ماه، به دنبال رشد تدریجی قیمت ارز، بهای سکه اندکی رشد کرد و در این مدت در کانال ۱۰ میلیون تومان در نوسان بوده است.

از ابتدای هفته به دلیل محدودیت‌های کرونایی بازارهای اصلی تعطیل هستند قیمت سکه و طلا در کشور براساس بهای جهانی طلا و ارزش دلار قیمت‌گذاری می‌شود.

همچنین قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز (سه شنبه، ۱۵ تیرماه) با ۱۰۲ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان رسید.

قیمت فروش یورو در ساعت  ۱۷ امروز با ۸۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۹ هزار و ۵۸۲ تومان رسید. 

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۲۶۰ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۸ هزار و ۹۹۷ تومان بود.

علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۳۰۶ تومان و نرخ فروش آن ۲۴ هزار و ۵۲۷ تومان اعلام شد.  

نرخ خرید یورو در این بازار ۲۸ هزار و ۸۴۳ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۹ هزار و ۱۰۵ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات دیروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۲۷۰ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۱۳۸ تومان معامله شد.

ناگفته نماند دلار از هشتم خردادماه وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد و در این فاصله به سوی کانال ۲۴ هزار تومان خیز برداشت، اما دوباره کاهش یافت و در کانال ۲۳ هزار تومانی در نوسان بود تا اینکه شنبه گذشته وارد کانال ۲۴ هزار تومان شد و رشد آرام قیمتی را ادامه داد و به کانال ۲۵ هزار تومانی نیز وارد شد اما از روز گذشته دوباره به قیمت ۲۴ هزار تومان بازگشته است.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها