|
کدخبر: 180717

این شهر مرکز فرماندهی بیت کوین در کل دنیاست!

مقامات شهر میامی آمریکا می‌خواهند این شهر را به پایتخت استخراج بیت کوین تبدیل کنند.

فرانسیس سوآرز، شهردار شهر میامی آمریکا، اعلام کرد که از شرکت‌های خارجی فعال در حوزه استخراج بیت کوین دعوت می‌کند تا در این شهر یک مرکز اطلاعات ایجاد کنند. در واقع سوآرز می‌خواهد میامی را به مرکز استخراج ارزهای مجازی در جهان تبدیل کند.

وی طی مصاحبه‌ای با شبکه سی ان بی سی گفت: حجم بالای ظرفیت برق هسته‌ای این شهر می‌تواند استخراج‌گران بیت کوین را که به دنبال انرژی‌های پاک هستند، جذب کنند. به خصوص آنکه در حال حاضر توجهات به کاهش آلایندگی فعالیت‌های مرتبط با استخراج ارزهای مجازی جلب شده است.

وی ادامه داد که مقامات این شهر قصد دارند، با همکاری شرکت‌های تولید و عرضه برق هزینه انرژی استخراج بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی را کاهش دهند.

سوآرز گفت: میامی همچنین به دنبال ارائه دیگر مشوق‌ها از جمله کاهش قوانین مربوط به استخراج و همچنین پایین آوردن مالیات بر این نوع فعالیت‌هاست.

بنا به گفته شهردار میامی که خود یکی از طرفداران پروپاقرص ارزهای مجازی است و در پرتفوی خود بیت کوین و اتر دارد، ممکن است به زودی میامی بتواند در این حوزه با دیگر مناطق آمریکا از جمله تگزاس و بایومینگ رقابت کند. در واقع مقامات میامی می‌خواهند این شهر را به پایتخت بیت کوین و ارزهای مجازی در جهان تبدیل کنند.

در حالی سوآرز از شرکت‌های فعال در بازار ارز مجازی دعوت کرده که در دیگر کشورها نظیر چین شاهد سرکوب فعالان هستیم.

منبع: راشاتودی

ارسال نظر