|
کدخبر: 176229

افزایش چشمگیر کمک معیشت این افراد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از افزایش ۶۷ درصدی کمک معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از اول اردیبهشت ماه امسال خبرداد.

اقتصاد افزایش چشمگیر کمک معیشت این افراد

 صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از افزایش کمک معیشت مددجویان این نهاد حمایتی از اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امدادکمک معیشت اردیبهشت ماه را با افزایش ۶۷ درصدی دریافت کردند.

او بابیان اینکه این افزایش از اردیبهشت ماه امسال در کمک معیشت مددجویان عادی وتبصره ۱۴ لحاظ شده است، افزود: خانوار‌های مددجویی تا اردیبهشت ماه امسال حداکثر تا سقف ۶۱۷ هزار تومان در ماه دریافت می‌کردند که با افزایش ۶۷ درصدی این میزان به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

صفری ادامه داد: امسال کمک معیشت خانوار‌های یک نفره  مبلغ ۳۵۰ هزار تومان شده است که این رقم برای خانوار‌های ۲ نفره ۵۰۰ هزار تومان و برای خانوار‌های ۳ نفره ۷۰۰ هزار تومان، خانوار ۴ نفره ۹۰۰ هزار تومان و خانوار ۵ نفره یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: افزایش کمک معیشت ماهانه مددجویان با هدف کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت و با مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

صفری با بیان اینکه تعداد ۲۶ هزار و ۳۹۰ خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: اردیبهشت ماه امسال بیش از سیزده میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان کمک معیشت به حساب سرپرستان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان واریز شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها